درخشش خراسان جنوبی در مسابقه کتابخوانی

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی از درخشش استان در مسابقه کتابخوانی کتاب فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

وفایی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: خراسان جنوبی بر اساس جمعیت و میزان مشارکت در مسابقه کتابخوانی کتاب فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر حائز رتبه برتر شد.

او با بیان این که این مسابقه با شرکت ۵۷ هزار نفر برگزار شد، اظهار کرد: انتشار فراخوان و تعیین بازه زمانی برای شرکت در آن از بهمن ماه آغاز شد و مهلت آن نیز در دو نوبت تمدید شده بود.


بیشتر بخوانید


وفایی با اشاره به این که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور این مسابقه را با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار کرده است، تصریح کرد: ۵۵ درصد، معادل ۳۱ هزار نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه را خانم‌ها و ۴۵ درصد، معادل ۲۶ هزار نفر را آقایان تشکیل دادند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: جوایز این مسابقه که شامل کمک هزینه سفر‌های زیارتی و جوایز نقدی است، به صورت مشارکتی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ستاد امر به معروف و نهی از منکر تهیه و تخصیص یافته است.

او ادامه داد: یک کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، یک کمک هزینه سفر به مشهد و ۱۴ کارت هدیه سهم استان از این مسابقه کشوری بود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار