حفظ کرامت مردم و رسیدگی به قیمت بالای برخی اجناس

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر حفظ کرامت مردم و رسیدگی به قیمت بالای برخی اجناس تاکید کرد و گفت : مسئولان، اصناف و بازاریان باید به فکر سفره مردم باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : باید همه مسئولان، اصناف و بازاریان به فکر مردم باشند و به وضعیت معیشت مردم توجه کنند، زیرا همین مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند.

او گفت : کشور ما سرزمین ثروتمندی است و به طبع آن استان کرمانشاه بسیار ثروتمند بوده و زرخیز است، لذا نباید در استان فقیر داشته باشیم و این ثروت‌های خدادادی باید در نحوه زندگی مردم خود را نشان دهد.

او با انتقاد از عدم مدیریت درست منابع در استان افزود: با وجود این همه ذخایر و زمین‌های آباد، چرا هنوز باید در سطح استان افرادی فقیر و یا بیکار باشند، باید در خصوص مدیریت هایمان تجدید نظر کرده و با دقت و انگیزه بالا خدمت به مردم را جزو افتخارات خود بدانیم.

آیت الله علما با انتقاد از وضعیت اجاره بهای مسکن افزود: مالکان باید خدا را مدنظر داشته و با مستأجران به عدالت رفتار کنند، زیرا گاهی همین اجاره بهای بالا کمر مستأجرین را زیر بار مشکلات خم می‌کند و این با عدالت نظام و انقلاب هم خوانی ندارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بدون نام
۲۱:۴۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
باید در جواب این شخص گفت خیلی دیر به فکر ملت ایران افتادی متاسفانه دیگه تمومه ماجرا
آخرین اخبار