با داوری آثار جشنواره؛

۱۶ کتابخوان فارس برگزیده مسابقه کتابخوانی امر به معروف

۱۶ عضو کتابخانه‌های عمومی استان فارس در مسابقه ملی کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» برگزیده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» که با همکاری مشترک نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده بود، با پایان زمان جشنواره و داوری آثار، برگزیدگان خود را شناخت.

در این مسابقه ۵۷ هزار نفر از سراسر کشور در رده سنی نوجوان و بزرگسال (۱۳ سال به بالا) به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه مسابقات الکترونیک نهاد در این مسابقه شرکت کردند و ۳۱۳ نفر به عنوان نفرات برگزیده از سراسر کشور انتخاب و معرفی شدند که ۱۶ برگزیده آن از اعضای کتابخانه‌های عمومی استان فارس هستند.

جوایز این مسابقه که شامل کمک هزینه سفر‌های زیارتی و جوایز نقدی است، به صورت مشارکتی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ستاد امر به معروف و نهی از منکر تهیه شده و تخصیص یافته است.

بر این اساس زهره پورحسین از شهرستان نی‌ریز برگزیده بخش سفر به عتبات عالیات و فاطمه سادات از شهرستان سروستان برگزیده بخش سفر به مشهد مقدس در این جشنواره بودند.

همچنین مریم زارعی از روستای سبزپوشان شهرستان شیراز؛ زهره اسدی از شهرستان کوار؛ شهره اسدالهی، زهرا شجاعی و زهرا برزگر از شهرستان بوانات؛ علیرضا تیموری، سادینا امیرسالاری و قاسم خادمی از شهرستان فیروزآباد؛ زینب میاندهی از شهرستان داراب، سارا صادقیار از شهرستان نی ریز؛ قدرت الله غضنفری از شهرستان گراش؛ سکینه غلامی از شهرستان مهر؛ امیرحسین قناعتی از شهرستان آباده و شمیم پرنور کتابدار شهرستان لارستان دیگر برگزیدگان این رویداد بودند.

مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» که کار خود را با انتشار فراخوانی از بهمن ماه سال گذشته آغاز کرده بود، با توجه به استقبال و درخواست علاقه‌مندان و همچنین وقوع بحران کرونا در کشور و لزوم تشویق شهروندان به ماندن در خانه، ۲ دوره تمدید شد و در نهایت در پایان اسفند ماه به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار