توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در مراغه

۲۴ هزاربسته معیشتی بین خانواده های نیازمند وآسیب دیده از کرونا توزیع شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الا سلام و المسلمین محمد تقی پور محمدی امام جمعه مراغه گفت : بسته های معیشتی به همت خیران شهرستان ، گروه های جهادی و نهاد های حمایتی تامین و در طول پنج ماه گذشته و در چهار نوبت در میان خانواده توزیع شده است .

او در مراسم تجلیل از خیران و فعالان تامین و توزیع بسته های معیشتی افزود : در این مدت بیش از 30 هزا پرس غذای گرم نیز توزیع شده است .

او با قدر دانی از تلاش های خیران و گروه های جهادی برای تامین نیازهای خانواده های آسیب دیده افزود : مردم مومن و نیکوکار مراغه در طرح مواسات وکمک های مومنانه کارنامه خوبی ارائه کردند .

امام جمعه مراغه افزود : با وجود مشکلات اقتصادی مردم ایران اسلامی در در روزهای کرونایی به خوبی داشته های خود را با نیازمندان تقسیم کردند .

حمید شکری فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این جلسه گفت : از زمان شیوع کرونا دستگاه های اجرایی و مردم با مشارکت هم در خدمت نیازمندان و خانواده های آسیب دیده بوده اند .

او افزود : در کنار کمک های مومنانه گروه های جهادی با ضدعفونی معابر و مکان های عمومی برای کنترل بیماری به خوبی عمل کردند .

او گفت : کادر درمانی شهرستان نیز با وجود تمامی مشکلات با تمام توان درخط مقدم مبارزه با کرونا همچنان در تلاش هستند.

در این مراسم از خیران ، گروه های جهادی و روستای دستگاه های اجرایی برای مقابله با کرونا قدر دانی شد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار