رئیس دادگستری هندیجان خبر داد:

قهوه خانه‌های عرضه کننده قلیان پلمب می‌شوند

هاشمی گفت: قهوه خانه‌های عرضه کننده قلیان در هندیجان به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا ویروس پلمب می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محمود هاشمی رئیس دادگستری شهرستان هندیجان گفت: با توجه به ممنوعیت استفاده از قلیان در قهوه‌خانه‌ها و همچنین  شیوع ویروس کرونا، به اتاق اصناف و همه اتحادیه‌ها و قهوه‌خانه سنتی ابلاغ کردیم که تا اطلاع ثانوی استفاده از هرگونه قلیان در اماکن مذکور ممنوع است.

او افزود: در صورتیکه قهوه خانه‌ها اقدام به فعالیت کرده و قلیان عرضه کنند، با آن‌ها برخورد قانونی و قضایی شده و بلافاصله نسبت به پلمب این واحد‌های صنفی اقدام خواهد شد.

هاشمی هدف از این اقدام را پیشگیری از شیوع بیش از پیش بیماری کرونا و کنترل این بیماری عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌ها مراتب را به اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان هندیجان گزارش دهند تا از طریق قانونی و قضایی برخورد شود.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان، فعالیت برخی اصناف غیرضروری و اماکنی از جمله؛ تالار‌های عروسی، قهوه خانه ها، رستوران‌ها و... که شرایط انتقال ویروس کرونا از فردی به فرد دیگر را فراهم می‌کنند تعطیل شدند و فعالیت آن‌ها بدون مجوز از ستاد مقابله با کرونا ممنوع است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.