پول تزریق می کنیم، ولی شرط دارد

معاون رئیس جمهور در بازدید از طرح متروی بهارستان- اصفهان با تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع دولت به این طرح در سال جاری موافقت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروزدر بازدید از پروژه متروی بهارستان- اصفهان با تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع دولت به این طرح در سال جاری موافقت کرد و از استاندار اصفهان خواست که این طرح تا پایان سال اجرایی مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت عمران بهارستان در این ارتباط در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تصویب کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت به پروژه متروی بهارستان و تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از منابع شرکت عمران به این پروژه، تا پایان دولت دوازدهم شاهد بهره برداری و افتتاح پروژه متروی بهارستان - اصفهان خواهیم بود.

محمدرضا احمدی تاکید کرد: حضور آقای نوبخت و بازدید ایشان از این پروژه و موافقت با کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت به این پروژه یکی از مهمترین اتفاقات خوشایند در شهر بهارستان از زمان تأسیس این شهر تاکنون بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۷ تير ۱۳۹۹
چه شرطی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۶ تير ۱۳۹۹
ای ‌اش دولت .بی تدبیر و نا امید یه نگاهی به مترو اهواز۳۰ سال گذشته میکرد که درونش از اژدهای ماقبل از تاریخ پر شده میترسیم بیان بیرون ماهارو بخورن.
آخرین اخبار