تامین مایحتاج و معیشت مددجویان تحت پوشش بهزیستی اندیکا

فرماندار اندیکا گفت: رفع مایحتاج و معیشت مددجویان تحت پوشش بهزیستی و توانمند سازی خانواد‌های آنان مهمترین دغدغه و رسالت ما است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیدر کاظمی فرماندار اندیکا گفت: تامین نیازها و معیشت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی مهمترین دغدغه و رسالت ما است به همین منظور به همراه بخشدار مرکزی و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در منازل چند نفر از مددجویان  روستا‌های بخش مرکزی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتیم.

او افزود: خدمت به مستمندان و نیازمندان محبت الهی است که به مجموعه کمیته امداد و بهزیستی داده شده است و باید قدردان این نعمت بود بنابراین دستورات و پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات مطرح شده و رفع معیشت زندگی این قشر به دستگاه‌های متولی صادر شد.

کاظمی ادامه داد: دومین جلسه شورای اشتغال شهرستان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد که دبیر کارگروه اشتغال شهرستان گزارشی از تسهیلات و اعتبارات اخذ شده ارائه دادند.

فرماندار اندیکا بیان داشت: اشتغال زیر بنای توسعه و پیشرفت در هر منطقه است و می‌بایست محور‌های توسعه ریل گذاری برای اشتغال و جذب اعتبارات اعلام شود همچنین مشاغلی که از سوی متقاضیان ایجاد می‌شود باید مورد راستی آزمایی قرار گیرند تا از مسیر اشتغال منحرف نشوند ودر صورتی که تسهیلات دریافت نمودند هدایت شوند.

این مقام مسئول گفت: ادارات مربوطه می‌بایست نهایت همکاری در خصوص رفع مشکلات متقاضیان را به عمل آورند همچنین مقرر شد طرح‌هایی که قبلا از طرف کار گروه اشتغال مصوب شده بود و به دلایلی موفق به اخذ تسهیلات نشده‌اند بررسی و به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان جهت تامین اعتبار ارسال شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.