شهردار سنندج خبر داد؛

احداث بلوار ۳۶ متری در سنندج

صیدی از آغاز عملیات احداث بلوار ۳۶ متری جهت اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان در سنندج خبر داد.

حشمت اله صیدی شهردار سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از آغاز عملیات احداث بلوار ۳۶ متری جهت اتصال بلوارساحلی به تقاطع غیر هم سطح سنجرخان خبر داد و گفت: طول این بلوار ۱۸۰۰ متر و عرض آن ۳۶ متر شامل دو لاین سواره رو به عرض ۵/۱۰، رفیوژ به عرض ۴ متر، پیاده رو در طرفین به عرض ۵/۵ متر) و یک میدان بیضی شکل به مساحت ۹۱۰۰ مترمربع است.

شهردار سنندج اظهار داشت: پروژه تقاطع غیر همسطح سنجر خان از اواخر سال ۹۶ در راستای توزیع بار ترافیکی و انتقال آن به بخش شرقی، جنوبی و جنوب شرقی شهر تکمیل و زیر بار ترافیک رفت.

او بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات  شهرداری سنندج در راستای کاهش و روانسازی ترافیک اتمام پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و همچنین احداث تقاطع غیر همسطح   توحید بود که اوایل امسال زیر بار ترافیک رفت.

صیدی گفت: اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و در ادمه اتصال این دو بلوار به تقاطع غیر همسطح سنجرخان موجب توزیع بار ترافیک سطح شهر به محور‌های بلوار دکتر حسینی، ترمینال سنندج، آرامستان بهشت محمدی و همچنین محور سنندج – همدان خواهد شد.

او عنوان کرد: اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجر خان رینگ جنوبی شهر سنندج را کامل نموده و این اتصال ارتباط بین شهرک‌های بهاران، زاگرس، ساحلی و ... را به سمت تقاطع سنجر خان و بلوار دکتر حسینی رابرقرار خواهد کرد.

شهردار سنندج از آغاز عملیات اجرایی احداث بلوار ۳۶ متری جهت اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان خبر داد و گفت:طول این بلوار ۱۸۰۰ متر و عرض آن ۳۶ متر است.

صیدی اعلام کرد: این بلوار ۳۶ متری شامل دو لاین سواره رو به عرض ۵/۱۰ متر، رفیوژ به عرض ۴ متر، پیاده رو در طرفین به عرض ۵/۵ متر و یک میدان بیضی شکل به مساحت ۹۱۰۰ مترمربع است.

او افزود: عملیات برآوردی برای اجرای این پروژه شامل: ۱۵ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۳۰ هزار مترمکعب خاکریزی، ۴۰ هزار مترمکعب راکفیل، ۵ هزار مترمکعب زیراساس و ۴۵۰۰ مترمکعب اساس خواهد بود.

صیدی همچنین به بیش از ۳۰ هزار مترمربع عملیات آسفالت در دو لایه ۶ سانتی متری، ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر جدول گذاری و احداث پل با دهنه دو متر به طول ۵۰ متر اشاره نمود.

شهردار سنندج گفت: بر اساس برآورد صورت گرفته، هزینه احداث این بلوار ۱۲۰ میلیارد ریال است و امیدواریم با احداث این بلوار بتوانیم گام مهمی در جهت کاهش و روانسازی ترافیک در سطح شهر را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.