مربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون:

اعزام نشدن به باشگاه‌های آسیا ارتباطی به مسائل مالی ندارد

قانع، درباره اعزام نشدن تیم هندبال شهید شاملی کازرون به مسابقات باشگاه‌های آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

خدیجه قانع مربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: جلسه‌ای که با پیری مدیر عامل باشگاه شهید شاملی کازرون و کادر فنی داشتیم معایب و محاسن اعزام تیم به باشگاه‌های آسیا را بررسی کردیم. در این جلسه مشخص شد که مالک باشگاه هیچ مشکل مالی جهت اعزام تیم ندارد و این موضوع در شرکت نکردن تیم ما در مسابقات تاثیرگذار نیست. 

او گفت: متاسفانه مسابقات باشگا‌های بانوان همزمان با مسابقات لیگ ایران برگزار می‌شود. این وقفه برای سایر تیم‌ها ریکاوری محسوب می‌شود و برای تیم ما که در مسابقات آسیایی قرار دارد فشار مضاعفی را همراه خواهد داشت.

قانع عنوان کرد: همچنین باشگاه رایزنی‌هایی انجام داده بود تا سه بازیکن خارجی جهت تقویت تیم جذب کند، اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا ممکن است بعضی از باشگاه‌ها از فرستادن بازیکن به عنوان یار کمکی ممانعت کنند.

مربی شهید شاملی کازرون اظهار کرد: باشگاه ما در لیگ جدید مثل سال قبل با تمام توان شرکت می‌کند و تلاش می‌کنیم که از لحاظ فنی،  مالی و معیشتی بهترین عملکرد داشته باشیم. طبق برنامه  قرار بود لیگ برتر بانوان از مهرماه آغاز شود، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا تاریخ مشخصی اعلام نشده است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار