پای اشتغال مهارت محور به منطقه ویژه اقتصادی پیام باز شد

طرح‌های اشتغال مهارت محور اداره کل فنی و حرفه‌ای البرز با هدف توسعه اشتغال بر پایه مهارت در منطقه ویژه اقتصادی پیام اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و تقی غیاثی، تبار مدیر کل فنی و حرفه‌ای البرز به منظور حمایت از طرح‌های اشتغال مهارت محور اداره کل فنی و حرفه‌ای البرز با هدف توسعه اشتغال بر پایه مهارت در منطقه ویژه اقتصادی پیام دیدار کردند.

سید مهدی جعفری، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی پیام کرج با اشاره به این موضوع در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در این نشست طرفین بر ضرورت بهره گیری از آموزش‌ها بر مدار مهارت در حوزه صنعت برای بالا رفتن بازدهی کار و اشتغالزایی تاکید کردند و در این جلسه مقرر شد تیم‌های کارشناسی از دو طرف با بررسی و ارزیابی‌های لازم طی دو هفته موضوعات مشترک و‌ مورد نیاز را احصا و برنامه ریزی کنند.

او افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد درصورت جمع بندی کارشناسی و ارزیابی مثبت از فرایند اجرا نسبت به استقرار مجتمع خدمات آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای تصمیم گیری شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی پیام کرج گفت: علاوه بر تصمیم گیری برای ایجاد مجتمع خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای در منطقه ویژه اقتصادی پیام، ارائه خدمات آموزشی و مهارتی به صنایع متناسب با نیاز واحد‌های صنعتی مستقر در منطقه با هدف افزایش اشتغال، بازدهی کاری، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.