بازی فوتبال بارسلونا - سلتاویگو/ ادامه تعقیب و گریز در صدرجدول لالیگا

در ادامه رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا میهمان سلتاویگو خواهد بود.

/بازی فوتبال بارسلونا - سلتاویگو/ ادامه تعقیب و گریز در صدرجدول لالیگابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگای اسپانیا امروز و امشب با انجام ۴ دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی، بارسلونا به مصاف سلتاویگو می‌رود.

سلتاویگو – بارسلونا/ ادامه تعقیب و گریز در صدرجدول

سلتاویگو در حالی امروز از بارسلونا پذیرایی می‌کند که در ۴ بازی خانگی لالیگایی اخیر مقابل این تیم، ۳ برد و یک تساوی داشته است. سلتاویگو از ۴ بازی لالیگایی اخیر خود در این فصل نیز ۳ برد به دست آورده است. سلتا آخرین بازی خانگی خود را مقابل آلاوس با نتیجه ۶ بر صفر به پایان رسانده که دنیس سوارز، بازیکن پیشین بارسا، در این دیدار ۲ پاس گل به ثبت رسانده و یکی از چهره‌های کلیدی دیدار امروز به حساب می‌آید.

بارسا هم در ۲ بازی آخر خارج از خانه خود مقابل مایورکا و سویا موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است. لیونل مسی نیز در این فصل در ۳۶ گل بارسایی‌ها تاثیر مستقیم داشته و موفق به زدن ۲۱ گل و ۱۵ پاس گل شده است. مسی از ۶ بازی اخیر خود در بالایدوس، مقابل سلتا، ۲ بار گلزنی کرده و ۴ پاس گل نیز به ثبت رسانده است.

کیکه ستین سرمربی فعلی بارسلونا هم در ۳ سفر آخر خود به بالایدوس ۲ بار طعم شکست را چشیده است و در ماه مارس ۲۰۱۹ به همراه بتیس، موفق به شکست سلتاویگو شده است.

/بازی فوتبال بارسلونا - سلتاویگو/ ادامه تعقیب و گریز در صدرجدول لالیگا

در این دیدار فرانکی دی‌یانگ، سرخی روبرتو و عثمان دمبله به دلیل مصدومیت و سرخیو بوسکتس به دلیل محرومیت در ترکیب بارسا حضور ندارند و داوید خونکا، فران بلتران و سرخیو آلوارز هم از سلتاویگو به دلیل مصدومیت در این بازی حساس حضور ندارند.

بارسلونا که در این فصل رقابت حساسی با رئال مادرید برای کسب عنوان قهرمانی دارد، با امتیاز برابر و تنها به دلیل قانون بازی رو در رو، رده دوم جدول رده بندی لالیگا را از آن خود کرده است و سلتا نیز با ۳۳ امتیاز در جایگاه شانزدهم است.

اتلتیکو مادرید – آلاوس/ فرصت شاگردان سیمئونه برای فرار از دست سویا

در ۹ بازی آخر ۲ تیم که در مادرید برگزار شده است، اتلتیکو ۶ برد به دست آورده و تنها در یک دیدار نتیجه را به آلاوس واگذار کرده است.

در سال ۱۹۵۵، آلاوس در دیداری پرگل با نتیجه ۸ بر یک حریف مادریدی خود را از پیش رو برداشت که این بازی بهترین نتیجه این تیم از آن سال تا به حال در رقابت‌های لالیگا محسوب می‌شود. تقابل امشب اتلتیکو با یکی از تیم‌های ایالت باسک خواهد بود که از زمان حضور دیگو سیمئونه روی نیمکت اتلتیکو، آن‌ها تنها یک بار در مادرید آن هم مقابل رئال سوسیداد در سال ۲۰۱۳ بازنده از زمین بازی خارج شدند.


بیشتر بخوانید:


مادریدی‌ها پس از ۳ برد پیاپی در بازی‌های اخیر، پا به این بازی می‌گذارند و با توجه به توقف سویا مقابل وایادولید، فرصت افزایش امتیاز با تیم رده چهارم جدول (سویا) را امشب در اختیار دارند.

/بازی فوتبال بارسلونا - سلتاویگو/ ادامه تعقیب و گریز در صدرجدول لالیگا

آلوارو موراتا، با لباس رئال و اتلتیکو، در هر ۳ بازی گذشته خود مقابل آلاوس موفق به گلزنی شده است و امشب نیز یکی از چهره‌های تاثیر گذار تیمش به حساب می‌آید.

لوکاس پرز، مهاجم آلاوس نیز در ۴ بازی انجام داده اخیر مقابل اتلتیکو، ۲ بار دروازه حریف را باز کرده و امید اول هواداران آلاوس برای این بازی محسوب می‌شود.

آلکسی ویدال بازیکن پیشین بارسلونا که برای آلاوس توپ می‌زند، به دلیل مصدومیت بازی امشب را از دست داده است و شیمه ورسالیکو هم به همین دلیل در جمع شاگردان دیگو سیمئونه حاضر نخواهد بود.

دیگر بازی‌های امشب لالیگا به شرح زیر خواهد بود

  • بیلبائو – مایورکا / شنبه ساعت ۱۶:۳۰
  • اوساسونا – لگانس/ شنبه ساعت ۲۲

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار