خبرگزاری رسمی امارات اعلام کرد؛

امارات ۱۶ تن کمک‌های پزشکی به ایران فرستاد

امارات متحده عربی از اعزام هواپیمای حامل ۱۶ تن کمک‌های پزشکی برای مقابله با کرونا به ایران خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری امارات، امارات متحده عربی هواپیمایی حامل ۱۶ تن از کمک‌های پزشکی فوری را به منظور مقابله با ویروس جدید کرونا موسوم به «کووید-۱۹» به ایران فرستاد که قرار است مورد استفاده ۱۶ هزار نفر فعال در کادر درمان به منظور تقویت تلاشهایشان برای مهار این ویروس قرار گیرد.

خبرگزاری امارات متحده عربی امروز شنبه با گزارش این خبر اعلام کرد این، چهارمین هواپیمایی است که امارات از ماه مارس تا کنون به ایران فرستاده است. در تاریخ ۱۶ مارس این کشور دو هواپیمای حامل بیش از ۳۳ تن کمک‌های پزشکی را به ایران فرستاده بود؛ همچنانکه در تاریخ سوم مارس، هواپیمای دیگری حامل ۷.۶ تن کمک‌های پزشکی را با کمک سازمان جهانی بهداشت ارسال کرده بود.

از سوی دیگر، «سیف الزعابی» سفیر امارات متحده عربی در ایران در سخنانی گفت: تلاش‌های امارات در ارسال شماری از هواپیما‌های پزشکی امدادی به منظور کمک به بخش پزشکی ایران، نمایانگر اصل شیوه بشردوستانه و روح تسامح و همبستگی است که در سیاست امارات وجود دارد و دولت و مردم این کشور در کنار مردم و دولت‌های دیگر در زمان‌های سخت ایستاده اند و پشتیبانی از آن‌ها و نجات جانشان مشغول هستند.

سفیر امارات متحده عربی همچنین اعلام کرد کشورش امید دارد که این امداد‌های پزشکی به تقویت توانایی کادر پزشکی و پرستاری ایران کمک کرده و اقدامات حمایتی و پیشگیرانه را برای آن‌ها فراهم سازد.

گفتنی است تا کنون بیش از ۹ میلیون و ۹۳۵ هزار نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند؛ همچنانکه بیش از ۴۹۷ هزار نفر در جهان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاحیدر کرار
۱۹:۰۰ ۰۷ تير ۱۳۹۹
به کشوری که یه دستش تو دست یهوده اعتماد نکنیم مثل پتوهای الوده به وبای امریکاییا نباشن کمکاشون...شایدم مثل اروپائیا چکمه فرستادن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۷ تير ۱۳۹۹
حیف که با مدیریت نا صواب وزارت بهداشت همه هدر خواهند رفت یا در بازار با چند برابر فروخته وبه جیب عده ای خواهد رفت . سیستم درمان ما بیمار است!!!!آقای وزیر کاری کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۷ تير ۱۳۹۹
لطفا بگید خریداری شده یا هدیه بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۷ تير ۱۳۹۹
لطفا بگید خریداری شده یا هدیه بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
دوست عزیز تو خبر اومده کمک های پزشکی. شما اگه به کسی کمک کنی، پولشو میگیری؟ ضمن اینکه رو تصویر خبر هم زده UAE AID كه یعنی کمک های امارات متحده عربی
آخرین اخبار