مدیرعامل باشگاه نود ارومیه:

مخالف بازیکن سالاری هستیم/ ترجیح می‌دهیم با عزت ۸ بازی را ببازیم، اما باج ندهیم

بهاری گفت: ما مخالف بازیکن سالاری هستیم و ترجیح می‌دهیم ۸ بازی باقی مانده تا پایان لیگ را ببازیم، اما به کسی باج ندهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بازیکنان تیم لیگ یکی نود ارومیه که پس از بازی تدارکاتی برابر تراکتور حاضر به تمرین نشدند و دست به اعتصاب زدند، با دستور یحیی بهاری، مدیرعامل این باشگاه از هتل محل اقامت خود اخراج شدند.

البته یحیی بهاری در گفت و گو با خبرنگار ما این خبر را تکذیب کرد و اظهار داشت: اخراج بازیکنان از هتل را تکذیب می‌کنم و باید بگویم این خبر اصلا صحت ندارد. حقیقت این است که پس از بازی تدارکاتی برابر تراکتور، برخی بازیکنان تیم که تعدادشان از ۲ - ۳ نفر هم بیشتر نیست، ساز‌ مخالف زدند و مرتکب کار‌های غیرعادی شدند.

مدیریت باشگاه تصمیم گرفت ۲ - ۳ بازیکن را به صورت موقت از تیم کنار گذاشته شوند

بهاری در ادامه گفت: با بازیکنان قول و قرار گذاشتیم که مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم و پس از اینکه بازیکنان دست به اعتصاب زدند، مدیریت باشگاه تصمیم گرفت ۲ - ۳ بازیکن به صورت موقت از تیم کنار گذاشته شوند، اما حدود ۱۵ بازیکن تیم گفتند یا همه ما باید کنار گذاشته شویم یا هیچ کسی نباید از تیم کنار گذاشته شود، ما هم گفتیم صلاح مملکت خویش خسروان دانند. به هر حال وقتی تیم ۵ روز تمرین نمی‌کرد، ما اعلام کردیم لیست بازیکنانی که نمی‌خواهند تمرین کنند را به ما بدهید تا آن‌ها را به شهرهای خود برگردانیم و پس از بازی با آرمان گهر، طبق قانون و عرف درباره آن‌ها تصمیم گیری شود.

حیثیت و آبروی شهر و مجموعه ما در میان است

مدیرعامل باشگاه افزود: برخی‌ها فیلم‌هایی را پخش کردند و برای نود حاشیه سازی کردند، اما خوشبختانه امروز پیگیری‌های لازم انجام شد و با خاطیان برخورد می‌شود. به هر حال این بحث فقط به نود محدود نمی‌شود و اینجا حیثیت و آبروی شهر و مجموعه ما در میان است. آیا من به عنوان نفر اول باشگاه نمی‌توانم تصمیم بگیرم ۳ بازیکن به هر دلیل در تمرینات حضور نداشته باشند؟ این حق طبیعی هر مدیر و باشگاهی است.

دیگر عصر حجر نیست که افراد فقط دنبال منافع شخصی خودشان باشند

او در ادامه گفت: بازیکنانی که چنین کاری انجام دادند بیشتر از ۲ - ۳ نفر نیستند و سابقه آن‌ها هم مشخص است و همه می‌دانند آن‌ها در تیم‌های قبلی خود چه کار‌هایی کرده اند. اگر لازم شود اسامی آن‌ها را اعلام می‌کنیم، اما امیدوارم این افراد سر عقل بیایند و معذرت خواهی کنند. دیگر عصر حجر نیست که افراد فقط دنبال منافع شخصی خودشان باشند.

مگر مشکلات مالی فقط در تیم ما وجود دارد؟

مدیرعامل باشگاه نود درباره مشکلات مالی تیمش اظهار داشت: بازیکنان ما زحمات زیادی کشیدند و خاک شهر را خورده اند و ما تلاش می‌کنیم تا حق آن‌ها ضایع نشود. ما درباره مشکلات موجود با بازیکنان صحبت کردیم و با آن‌ها قول و قرار گذاشتیم. مگر مشکلات مالی فقط در تیم ما وجود دارد؟ خیلی از تیم‌ها چنین معضلی دارند، اما ما تلاش می‌کنیم این مشکلات را برطرف کنیم.

باید با اشخاص خاطی برخورد شود تا برای همه درس عبرت شود

بهاری گفت: پس از بازی با تراکتور اتفاقات غیر عادی رخ داد که خدا را شکر مسئولان و نهاد‌های مربوطه خیلی زود به موضوع ورود کردند. اگر خطا از سوی من یا هر شخص دیگری باشد، باید با شخص خاطی برخورد شود.

مسئولان استانی پیگیر برطرف کردن مشکلات ما هستند

او عنوان کرد: مسئولان از ابتدا پای کار بودند و در این شرایط سخت اقتصادی، تا جایی که توانستند به ما کمک کردند. استاندار، شهردار، شورای شهر و نمایندگان ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ۳ - ۴ روز اخیر به شدت پیگیر برطرف کردن مشکلات مالی تیم ما بودند، اما طبیعی است وقتی که مسئولان احساس کنند از حسن نیت آن‌ها سوء استفاده می‌شود، دچار تردید شوند. مسئولان آگاه و باهوش هستند و دوست ندارند بازیکن حیثیت تیم و شهرش را زیر سوال ببرد.

مخالف بازیکن سالاری هستیم و ترجیح می‌دهیم با عزت ۸ بازی را ببازیم، اما باج ندهیم

بهاری گفت: برخی از بازیکنان در رودربایستی آن ۲ - ۳ نفر ماندند و با آن‌ها همراه شدند. وظیفه بازیکن این است که به قراردادش پایبند باشد و بازی کند. ما به شدت مخالف بازیکن سالاری هستیم و ترجیح می‌دهیم ۸ بازی باقی مانده تا پایان لیگ را با عزت ببازیم، اما به کسی باج ندهیم.


بیشتر بخوانید:


برای انتشار  یک خبر باید صحتش را بررسی کرد

او در واکنش به انتشار خبری مبنی بر اخراج بازیکنان نود از هتل محل اقامت خود گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها به صورت یک طرفه درباره این موضوع قضاوت کردند، اما برای نشر یک خبر باید برای طرف‌های مقابل هم حقوقی قائل شد و از آن‌ها هم سوال کرد تا صحت خبر مشخص شود. دلیل اصلی بی اعتبار شدن فوتبال کشور این است که برخی‌ها دنبال سوژه هستند و بدون بررسی صحت اخبار، دست به انتشار خبر‌هایی می‌زنند که حقیقت ندارد و به فوتبال ما ضربه می‌زند.

اتفاقی که افتاد مربوط به تمام شهر و مجموعه است

بهاری گفت: ما به دنبال احقاق حق مجموعه و شهر هستیم و اتفاقی که افتاد نه تنها به تیم، بلکه به شهر ما مربوط می‌شود. دلیل سکوت ما در قبال اتفاقات اخیر این بود که آرامش تیم از دست نرود. اگر کسی برای برخورد با بازیکنانی که هر روز به یک بهانه تمرین نمی‌کنند و پس از برطرف شدن مشکلات مالی مسائل دیگری را پیش می‌کشند، راهکار بهتری دارد به ما اعلام کند تا ما همان کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار