رئیس کمیته انضباطی:

گزارش بازی استقلال و فولاد به دست ما رسید/ به زودی درباره آن تصمیم گیری خواهیم کرد

حسن زاده گفت: گزارش اتفاقات بازی استقلال و فولاد به دست ما رسید و به زودی دفاعیات اشخاص را در این پرونده بررسی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل حسن زاده محمدی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی استقلال برابر فولاد و دیدار فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اظهار داشت: تنها در این اندازه می‌توانم اطلاع رسانی کنم که گزارش این بازی‌ها به دست ما رسیده است.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که اگر تصمیم گیری شود افراد در جلسه حاضر شوند، فرهاد مجیدی هم به این کمیته احضار خواهد شد گفت: هر کسی که نامش در لیست باشد، در جلسه حاضر خواهد شد. شاید نیاز باشد افراد دیگری هم در جلسات حاضر شوند.

او درباره بد اخلاقی‌ها و اعتراض به داوری در مسابقات فوتبال و فوتسال گفت: کمیته انضباطی به هر دیداری که گزارش آن ارسال شود، رسیدگی خواهد کرد. حتی برای بازی‌ها ناظر ویژه انضباطی هم معرفی می‌کنیم و براساس گزارش آن‌ها رسیدگی می‌کنیم. به هر حال برخی تصمیمات تکمیلی اتخاذ خواهد شد، اما هنوز یک هفته از آغاز مسابقات گذشته است. به اعتقاد من، ما در حال حاضر از حداکثر اختیاری که طبق قانون داریم استفاده می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:


حسن زاده محمدی در پاسخ به این سوال که چه کسانی به کمیته انضباطی احضار خواهند شد گفت: طبق قانون، اسامی اشخاص محرمانه است و قانون به صراحت ما را از اعلام اسامی بازداشته است. اگر فرآیند تحقیقات تکمیل شد، آن زمان ممکن است اسامی اعلام شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه گفته می‌شود سید مهدی سیدعلی، داور بازی استقلال برابر فولاد در گزارش خود مدعی شده فرهاد مجیدی به او اعلام کرده ویلایی برای هدیه دادن به او ندارد تا بازی را برای تیمش دربیاورد گفت: اجازه بدهید در این باره چیزی نگویم. متن گزارش باید محرمانه بماند.

او درباره استقلال ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در اساسنامه جدید این فدراسیون گفت: در کمیته انضباطی همیشه استقلال وجود داشته و از این پس نیز همین طور خواهد بود. بقیه ارکان خارج از حوزه صلاحیت و اختیارات ما است.

حسن زاده محمدی درباره پیگیری‌های کمته انضباطی برای برخورد با افرادی که درباره شروع مجدد دوباره لیگ اظهار نظر‌های خارج از قانون داشتند گفت: برای برخی از بازیکنان که درباره این موضوع اظهار نظر داشتند، ابلاغیه صادر شده تا دفاعیات خودشان را ارسال کنند. پس از ارسال دفاعیه درباره آن‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار