نیروی هوایی آمریکا نظامیان جدیدی را راهی خلیج فارس کرد

ارتش آمریکا گروهی از نظامیان خود را به منظور پشتیبانی نیرو‌های مستقر در پایگاه‌های خاورمیانه و شمال آفریقا راهی منطقه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایر فورس مگزین، ارتش آمریکا نزدیک به ۷۰ نفر از پرسنل نیروی هوایی خود را به منظور استقرار در پایگاه‌های نظامی در غرب آسیا و شمال آفریقا به خلیج فارس اعزام کرده است.

بر این اساس، نزدیک به ۷۰ نفر از پرسنل نیروی هوایی آمریکا با یک فروند هواپیمای سی -۱۳۰ اسکادران هوایی ۱۲۳ پایگاه کنتاکی به منظور پشتیبانی نظامی به منطقه اعزام شدند. اطلاعات دقیقی از محل استقرار این نظامیان در پایگاه‌های آمریکایی منتشر نشده، اما این پرسنل در پایگاه‌های مختلف آمریکا در خاورمیانه، شمال آفریقا و افغانستان مستقر می‌شوند.

فرمانده اسکادران ۱۲۳ پایگاه هوایی کنتاکی اعلام کرد پرسنل این اسکادران سال‌ها از عملیات خارجی پشتیبانی کرده و همچنان به اعزام نظامیان خود به خارج از کشور ادامه می‌دهد. این فرمانده آمریکایی نیرو‌های تحت فرماندهی خود را نماینده گارد هوایی کنتاکی دانست.

بنا به اعلام ایر فورس مگزین، استقرار این نظامیان ۴ ماه به طول خواهد انجامید. این در حالیست که آمریکا بار‌ها مدعی کاهش شمار نظامیان خود در منطقه از جمله در افغانستان شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار