پلمب ایستگاه دوچرخه به ستاد امر به معروف اصفهان ارتباطی ندارد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت:ستاد امر به معروف و نهی از منکر هیچ دخالتی در زمینه پلمب یکی از ایستگاه های دوچرخه نداشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد عبداللهی‌نژاد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار داشت: علت پلمب یکی از ایستگاه‌های دوچرخه، دستور قضایی به اداره اماکن بوده و ستاد امر به معروف و نهی از منکر هیچ دخالتی در این زمینه نداشته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ادامه داد: احتمالا‌ً خود شرکت خاطی یا فرد دیگری این کاغذ را چسبانده و عکس آن را در فضای مجازی با هدف تشویش افکار عمومی پخش کرده است، البته ستاد امر به معروف با دوچرخه‌سواری بانوان در انظار عمومی هم بدلیل امنیت بانوان هم فتاوای مراجع تقلید، مخالف است.

 


بیشتر بخوانید:مهرو موم دو ایستگاه دوچرخه سواری در اصفهان



او خاطرنشان کرد: ستاد در سال گذشته برای حل این معضل مصوباتی داشته از جمله آن که هم شهرداری و هم اداره ورزش و جوانان مکان‌هایی مخصوص دوچرخه‌سواری بانوان ایجاد کنند که هم‌اکنون نیز ستاد از این ارگان‌ها در حال مطالبه اجرای مصوبات است، اما تاکنون فقط باغ فدک به این منظور تجهیز شده است.

عبداللهی‌نژاد با اشاره به اینکه بعضی از مسؤولان آزادی دوچرخه‌سواری بانوان در انظار عمومی را جهت کاهش ترافیک تقاضا می‌کردند، تأکید کرد: حال خود به این موضوع معترف شده‌اند که بیشتر دوچرخه‌سواری بانوان صرفاً جهت تفریح و ورزش است همانگونه که ما بیشتر در اماکن تفریحی از قبیل چهارباغ و میدان امام شاهد آن هستیم نه در خیابان‌های پرترددی مثل امام خمینی.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: قضیه امنیت صرفاً متوجه بانوان و دوچرخه‌سواری نیست، چه بسا اگر تعدادی آقا در خیابان مشغول بازی والیبال یا فوتبال باشند، امنیت آن‌ها نیز در خطر است و مسؤولان با آن‌ها برخورد خواهند کرد، دوچرخه‌سواری در انظار عمومی برای بانوان نیز به همین صورت است و امنیت بانوان را به خطر می‌اندازد.

منبع:فارس

ا نتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.