واحد‌های تولیدی تعطیل در مازندران تعیین تکلیف می‌شوند

واحد‌های تولیدی تعطیل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران،گفت: یکی از ماموریت‌هایی که در سال جهش تولید برای سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تعیین کرده ایم، تعیین تکلیف واحد‌های تعطیل می‌باشد.

او به تحریم‌های ظالمانه کشور‌های استبدادی بر علیه اقتصاد ایران اشاره و افزود: علیرغم فشار زیاد این دول استکباری و شرایط خاص شیوع کرونا شاهد رشد و افزایش تولید در سال ۹۸ و اردیبهشت و خرداد ماه امسال بوده ایم.

قوانلو با بیان تشدید نظارت و بازرسی از سطح بازار، گفت: حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح بازار استان و برخورد با تخلفات اقتصادی باید ملموس باشد.

او افزود: نوسانات ارز  یکی از دلایل اصلی گرانی و مجوز افزایش قیمت در برخی گروه‌های کالایی از سوی نهاد‌های ذیربط است و علیرغم تمامی این مسائل امسال قطعاً در استان شاهد افزایش صدور پروانه‌های بهره برداری و میزان سرمایه گذاری صنعتی خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت: تکمیل طرح‌های صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و فعال سازی این واحد‌های صنعتی که قطعاً اشتغال بیشتر را در استان ایجاد خواهد کرد از سرفصل‌های ماموریتی این سازمان در امسال خواهد بود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار