کشف یک تن چوب قاچاق در سروآباد

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد از توقیف یک دستگاه خودروی باری نیسان حامل یک تن چوب قاچاق در سروآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسلم مرادی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سروآباد به یک خودروی نیسان حامل مقطوعات چوبی قاچاق مشکوک شده و آن را در ایست و بازرسی شهید کریمی متوقف کردند.

او افزود: بعد از اطلاع کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعزام و پس از بررسی دقیق قاچاق بودن محموله کشف شده را تایید کرده و پرونده این تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد یادآور شد: در بازرسی از این خودروی نیسان مقدار یک تن چوب درختان جنگلی از نوع بید کشف و ضبط شد و محموله به اداره منابع طبیعی انتقال و خودروی نیسان نیز به پارکینگ منتقل شد.

مرادی اضافه کرد: با اجرای طرح تنفس جنگل‌های شمال کشور چشم طمع غارتگران به جنگل‌های زاگرس دوخته شده است و سوداگران با هر شگردی در پی تخریب جنگل‌های این منطقه هستند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سروآباد از مهار و کنترل آتش سوزی جنگل‌های بین روستا‌های گوشخانی و ترخان آباد این شهرستان خبر داد و گفت: با حضور به موقع نیرو‌های مردمی و یگان حفاظت از منابع طبیعی این آتش سوزی در کمتر از چند ساعت مهار شد.

او علت اصلی این آتش سوزی را بی احتیاطی و سهل انگاری رهگذاران بیان کرد و افزود: میزان خسارات ناشی از این آتش سوزی در دست بررسی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.