اجرا و احداث میدان میوه و تره بار در شهرستان طبس

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت : اجرا و احداث میوه و تره بار از ضروریات و اولویت های شهرداری شهرستان طبس است.

فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت : با توجه به شرایط موجود، احداث میدان میوه و تره بار در یک جایگاه خاص از ضروریات شهر طبس است.

او افزود: شهرداری مکان میدان میوه و تره بار  تعیین کند و کار احداث آن را انجام دهد و در صورت ضرورت، بخش خصوصی سرمایه گذاری  می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان طبس با اشاره به تأمین و کمک معیشت مردم گفت : چند نقطه از شهر طبس را توسط شهرداری برای بازار روز در چند روز آینده مکان یابی و راه اندازی می کنیم.


بیشتر بخوانید


او باتوجه به اینکه طرح بازار روز می تواند هم به فروشندگان و هم مصرف‌ کننده آسیب پذیری به وجود نیاد گفت : در اولویت اول از بخش خصوصی شهرستان و برای اینکه بتوانیم بازار را بشکنیم و به تعادل برسانیم که هم تولیدکننده و مصرف‌کننده آسیب نبینند در صورت لزوم از سرمایه‌گذار خارج در شهرستان استفاده میکنیم.

فلاحی افزود : برای کنترل بازار گشت های مشترک را تشکیل و کار بازرسی نظارت بر گشت های مشترک را با شدت بیشتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه همانطور که در سال ۹۸ آماری که از گشت های مشترک بازرسی‌ها داشتیم دو برابر سال ۹۷ بود گفت : با تیم‌های مشترک و بازرسی‌های که انجام می شود به امر تنظیم بازار که آسیب پذیری برای مردم نداشته باشد کمک کنیم.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.