شواهد حاکی از آن است که اتومبیل Land Rover Discovery برای سال ۲۰۲۱ از بروزرسانی‌های جدیدی برخوردار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اتومبیل لند روور دیسکاوری تقریباً سه سال پیش به صورت جدیدی بازسازی شد که البته تغییرات بسیاری را به خود ندیده بود. پس از آن دیگر خبری از این خودرو نبود تا این که اخیراً عکاسان جاسوس تصاویری از نمونه جدید آن را در حال انجام آزمایش‌ها دیدند.

با توجه به استتارهای قرار گرفته بر روی نمونه جدید لند روور دیسکاوری به نظر می‌آید که اقدامات قابل توجهی از سوی شرکت سازنده برای ارتقای این اتومبیل شاسی‌بلند صورت گرفته باشد. در ظاهر این خودرو مانند همان مدلی است که در حال حاضر به فروش می‌رسد. تمامی قطعات نمایان در تصویر همانند مدل شاسی‌بلند امسال هستند.

در جلوی Discovery تنها قسمتی که به نظر تغییر یافته بخش دریچه‌های هوای اتومبیل است که با استتار بالا پنهان شده‌اند تا کسی دید کاملی به آن‌ها نداشته باشد. با توجه به دریچه‌های تنفس در کنارهای سپر جلویی این احتمال به وجود می‌آید که شرکت لند روور تصمیم گرفته سپر خودروی شاسی‌بلند خود را تغییر دهد. با این وجود همچنان امکان دارد که ارتقای جدید Land Rover Discovery ارتباط زیادی به سبک و طراحی اتومبیل نداشته باشد.

Land Rover Discovery


بیشتر بخوانید


مشخصات اتومبیل Land Rover Discovery

در بخش مشخصات و قطعات خودرو، دیسکاوری سال ۲۰۲۰ از موتور ۳.۰ لیتری V6 در کنار نمونه توربوشارژ ۳.۰ لیتری V6 بهره می‌برد. بر اساس شایعات اخیر به نظر می‌آید که لند روور قصد دارد جدیدترین فناوری هیبریدی خود را به اتومبیل Discovery اضافه کند تا عملکرد آن را بهبود بخشد. اتومبیل مذکور در حال حاضر در دو نمونه متفاوت به خریداران ارائه می‌شود. یکی از این مدل‌ها با قدرت ۳۵۵ اسب‌بخار و دیگری با ۳۹۶ اسب‌بخار به دست خریداران می‌رسند.

لند روور دیسکاوری

شایعات همچنین از امکان تبدیل این اتومبیل به یک مدل پلاگین هیبریدی خبر می‌دهند. اگر این اتفاق بیفتد، اتومبیل دیسکاوری با یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ چهار سیلندری و همچنین یک موتور الکتریکی وارد بازار خواهد شد. در ادامه انتظار می‌رود که خودروی Discovery از تغییرات جدیدی در طراحی داخلی نیز بهره‌مند شود. قابلیت جدید تنظیم صفحه‌نمایش خودرو که حالا بر روی تمامی لند روورها وجود دارد در این خودرو نیست و به نظر می‌آید در بروزرسانی پیش رو این مسئله برطرف شود. همچنین انتظار می‌رود که مدل جدید دیسکاوری تا پایان سال جاری معرفی شود و اوایل سال ۲۰۲۱ فروش خود را آغاز سازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار