برگزاری نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم

نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم شامگاه گذشته در آبادان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، بهنام سراج سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان شامگاه گذشته در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم گفت: در سه هفته اخیر تمرینات خوبی را انجام دادیم و تا حدودی آماده تقابل با پارس جنوبی‌جم هستیم.

او افزود: البته هر ۲ تیم به لحاظ مالی با مشکل مواجه هستند و شاید تمرینات خوبی را برگزار نکرده اند و به این دلیل این بازی نمی‌تواند کیفیت خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به مصدومیت چند بازیکن تیمش در تمرین‌های آماده‌سازی گفت: در تمرینات ساده روزهای گذشته بختیار رحمانی و فاخر تهامی دچار مصدومیت شدند.

مصدومیت چند بازیکن در تیم پارس جنوبی جم

هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز گفت: بازی بسیار سختی را در آبادان پیش‌رو داریم ولی آماده کسب امتیاز در این میدان سخت هستیم.

او افزود: بابک حاتمی مهاجم کهنه کار ما در این دیدار محروم است ضمن اینکه مگنو باتیستا، محمد نوری، علی عبداالهزاده، محسن فروزان، محمد ابراهیمی، امیرحسین رفیعی و ایمان باصفا نیز به دلیل مصدومیت نمی‌توانند ما را در این دیدار همراهی کنند.

سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم گفت: ما با نیمی از توان خود میهمان تیم فوتبال صنعت نفت هستیم که در بالای جدول قرار دارد ولی تیم دست و پابسته‌ای در این دیدار نیستیم و همه تلاش خود را برای گرفتن امتیاز در آبادان به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.