بانک‌ها در ارائه خدمات به مراجعین پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

استاندار کرمانشاه گفت: بانک‌ها موظف هستند رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای پرسنل و ارباب رجوع در دستور کار قرار دهند و خدمات بانکی را مدیریت کنند تا از این بحران با کمترین خسارت عبور کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  هوشنگ بازوند روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد؛ از همکاری بانک‌ها با مردم و مجموعه مدیریتی استان تقدیر کرد و خواستار تداوم حمایت مالی آن‌ها از اقشار آسیب دیده از کرونا شد.

او افزود: شرایط سختی را به لحاظ پیک کرونا داریم به همین دلیل از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها خواست شرایط اجرای دقیق توصیه‌های بهداشتی در محل ارایه خدمات انجام شود و امکانات لازم را برای حفاظت از پرسنل و مردم فراهم کنند.

بازوند در ادامه به لزوم هم افزایی بانک‌ها برای حل مشکلات معیشتی مستاجرین آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: برخی از این افراد منابع مالی ندارند بنابراین همه باید کمک کنیم، زیرا علاوه بر مشکل معیشتی ناشی از کرونا برای تمدید اجاره خانه نیازمند حمایت هستند.

استاندار کرمانشاه همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مناطق زلزله زده تقدیر کرد و گفت: بانک‌ها با پرداخت بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مناطق زلزله زده عملکرد مطلوب داشتند و اگر موفقیتی به دست آمده حاصل زحمات همگی بوده است.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار