کشف احتکار لوازم یدکی ۸ میلیاردی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف یک انبار احتکار لوازم یدکی خودرو به ارزش ۸ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

 احتکار لوازم یدکیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وجود یک انبار غیر مجاز حاوی تعداد زیادی لوازم خودرو در شهر زنجان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ خانی پور با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبار مقادیر زیادی انواع لوازم یدکی کشف و ضبط شد.

او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را ۸ میلیارد ریال اعلام کردند، یاد آور شد: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: نهایتا متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و محل مورد نظر نیز پلمپ شد.

سرهنگ خانی پور در پایان با تاکید بر اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش شهروندان مختل شود، افزود: شهروندان عزیز باید برای کمک به اقتصاد کشور و برخورد ویژه با سودجویان که فقط منفعت خود را مدنظر دارند، در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.