ترکیب احتمالی صنعت برابر پارس جنوبی جم

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که ۷ بازیکن خود را برای بازی با پارس جنوبی جم در اختیار ندارد، با ترکیبی متفاوت در این بازی حاضر خواهد شد.

ترکیب احتمالی صنعت برابر پارس جنوبی جمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، امشب تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم به مصاف هم می‌روند.

زردپوشان آبادانی که به دلیل مشکلات مالی نتوانستند مانند دیگر تیم‌ها در تهران اردوی تدارکاتی برپا کنند و روند آماده سازی ضعیف تری داشتند، در تقابل با پارس جنوبی جم ۷ بازیکن خود را در اختیار ندارند.

بختیار رحمانی و فاخر تهامی که در تمرینات این تیم مصدوم شدند، به این بازی نمی‌رسند. مسلم مجدمی، عبدالله ناصری و عیسی آل کثیر به دلیل ۴ اخطاره شدن از این بازی محروم هستند.

همچنین ۲ بازیکن صنعت نفت به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نمی‌توانند تیمشان را در این بازی همراهی کنند.


بیشتر بخوانید:


صنعت نفت آبادان برای باقی ماندن در کورس مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به ۳ امتیاز بازی با پارس جنوبی جم نیاز شدیدی دارد، اما غیبت ۷ بازیکن این تیم در بازی امشب، کار شاگردان بهنام سراج را سخت‌تر می‌کند.

ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان برای بازی با پارس جنوبی جم:

ناصر سالاری، محمد اهل شاخه، عقیل کعبی، محمد قریشی، حسین بغلانی، طالب ریکانی، مهدی حنفی، محمود مطلق زاده، مصطفی احمدی، میلاد جهانی و رضا جبیره

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار