معاون فناوری‌های سازمان امور مالیاتی خبر داد؛

ثبت ۵ هزار شکایت از مودیان مالیاتی تاکنون؛ ورود شورای عالی مالیاتی به دعاوی مودیان

خانی گفت: سالیانه ۵ هزار شاکی به سامانه ثبت شاکی مردمی سازمان امور مالیاتی کشور  مراجعه و شکایات خود را ثبت می‌کنند.

خانی معاون فناوری های سازمان امور مالیاتی

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خانی معاون فناوری های سازمان امور مالیاتی با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت الکترونیکی شکایت مودیان به شورای عالی مالیاتی اظهار کرد: سالیاته ۵ هزار شاکی به سامانه ثبت شاکی مردمی سازمان امور مالیاتی کشور  مراجعه می کنند، این سامانه به صورت آزمایشی از   اسفند ماه گذشته راه اندازی شده تا مردم در صورت نیاز برای ورود شورای عالی امور مالیاتی به دعاوی خود اعلام کنند.

وی افزود:  ثبت نام الکترونیک مردم و مودیان بر اساس کد کاربری که در حین ثبت نام در نظام مالیاتی تخصیص داده شده است، سیستم به صورت خودکار اعتراض را در پرونده قرار می دهد و دوستان در هیئت به این شکایات رسیدگی می کنند.


بیشتر بخوانید 


این مقام مسئول بیان کرد: شکایات در همین بستر رسیدگی می شود بر اساس قانون بعد از رای هیئت تجدید نظر مودیان ۳۰ روز مهلت برای شکایت دارند اما از زمان ثبت اعتراض و رسیدکی ها زمان متغیر است و زمان مشخصی نمی توان تعیین کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۸:۳۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سلام در قدیم بی سوادها (دانشمندان کم یاب امروزی ) می گفتند عقل نباشد جان در عذاب است . اگر دریافت مالیاتی بر اساس درآمد سالیانه تعریف و الکترونیکی شود . حتی یک ریال نه فرار مالیاتی خواهیم داشت و نه رانت ودزد می تواند دخل و تصرفی داشته باشد اگر جنابعالی از رانت خواران مالیاتی نیستی می توانی راه حل را با ارتباط با ایمیل اینجانب جویا شوی . مالیات باید عادلانه ، پلکانی و دقیق باشد . لذا راه حل آن حذف نقدینگی و دریافت و پرداخت الکترونیکی است .
آخرین اخبار