رئیس دادگستری شهرستان ایوان:

نیروی انتظامی بازوی توانمند قوه قضاییه است

مرادنژادی گفت:نیروی انتظامی بازوی توانمند قوه قضاییه است.

نیروی انتظامی بازوی توانمند قوه قضاییه است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  یوسف مرادنژادی رئیس دادگستری شهرستان ایوان در دیدار با فرمانده و مدیران و روسای پلیس‌های های تخصصی و کوپ انتظامی شهرستان ایوان اظهار داشت: هفته قوه قضاییه، هفته نیروی انتظامی نیز هست، چون بخش اعظمی از امورات نیروی انتظامی در راستای اجرای احکام قضایی و دستگیری و برخورد با مجرمان و برقراری امنیت است.

او  افزود: نیروی انتظامی بازوی توانمد قوه قضاییه و همیشه مورد حمایت دستگاه قضا است، زیرا حمایت از نیروی انتظامی حمایت از دستگاه قضا برای اجرای عدالت است و بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های شبانه روزی مجموعه انتظامی شهرستان در جهت برقراری امنیت در سطح شهرستان و امنیت انتخابات و اقدامات خاص در دوران بیماری کرونا و همچنین برخورد با مجرمان و بزه کاران در طول سال گذشته و سال جاری تشکر کنم.

در ادامه این دیدار دادستان عمومی انقلاب شهرستان ایوان اظهار داشت: برقراری امنیت و ایجاد عدالت اجتماعی از مهمترین و اولویت نخست هر جامعه‌ای است و هیچ کسی یا جامعه‌ای در جهان نمی‌تواند ادعا کند که عدالت را به صورت کامل اجرا کرده و همه در جهت توسعه و اجرای عدالت اجتماعی همواره تلاش می‌کنیم تا حقوق عامه رعایت شود و عدالت تام به معنای واقعی کلمه در زمان ظهور حضرت مهدی (عج) در سراسر جهان اجرا می‌شود.

مهدی پروین ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی مجموعه انتظامی شهرستان یادآور شد: در جهت برقراری امنیت و بسط عدالت اجتماعی با همکاری نیروی انتظامی با مجرمان و قانون شکنان و قانون گریزان قاطعانه برابر قانون برخورد می‌شود و در این راستا دستگاه قضا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

در ادامه این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان ایوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش و تبریک هفته قوه قضاییه بیان داشت: از تلاش‌های مجاهدانه قضات و کارکنان دادگستری در جهت برقراری عدالت اجتماعی در بین آحاد جامعه تشکر می‌کنم.

سرهنگ سعید عالی پور خدمت به مردم و برقراری آرامش در جامعه را انگیزه اصلی پلیس در کنار دستگاه قضا خواند و عنوان کرد: امنیت موجود در شهرستان در سایه همراهی و مشارکت آحاد مردم و تلاش‌های دستگاه قضائی و پلیس به دست آمده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.