تا ۳ ماه آینده پرونده مسکن مهر در تمامی استان‌ها بسته می‌شود

معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تا ۳ ماه آینده پرونده مسکن مهر در تمامی استان‌ها بسته می‌شود.

مسکن مهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نبیان معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در جلسه شورای مسکن استان زنجان، از بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان آبان ماه امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود ۳۰ هزار واحد از مسکن مهر باقی مانده است.

او افزود: تاکنون پرونده مسکن مهر در ۶ استان کشور به پایان رسیده است.

معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن ساخت اقدام ملی مسکن در قالب ۴۰۰ هزار واحد را از مهمترین برنامه‌های دولت برای خانه دار شدن دهک‌های پایین و متوسط جامعه عنوان کرد.

نبیان افزود: در این زمینه ۲۰۰ هزار واحد در شهر‌های جدید ۱۰۰ هزار واحد د رشهر‌های بزرگ و ۱۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده ساخته می‌شود.

او همچنین بااشاره به آغاز ساخت این مسکن‌ها دربرخی شهر‌ها گفت: امیدواریم تا پایان سال آینده مسکن اقدام ملی ساخته و تحویل متقاضیان شود.

در جلسه شورای مسکن استان زنجان اعلام شد: زمین برای حدود ۴ هزار واحد مسکونی به پیمانکاران واگذار شده است.

استاندار زنجان به پایان رساندن طرح مسکن اقدام ملی را از مهمترین اولویت‌های کاری خود در حوزه مسکن اعلام کرد و از تعیین تکلیف واحد‌های نیمه ساخت تعاونی‌های مسکن در استان زنجان خبر داد.

حقیقی خانه دار شدن دهک‌های پایین جمعیتی را هم از دیگر برنامه‌های حوزه مسکن در استان زنجان عنوان کرد.

به گفته بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی استان هم سهمیه استان در شهر‌های کمتر از ۱۰۰ هزار نفرجمعیت را ۹۲۰ واحد مسکونی اعلام کرد که تاکنون در این زمینه برای ۴۰۰ نفر پرونده تشکیل شده است.
 
در استان زنجان ۱۰ هزار و ۲۲۰ نفر در طرح اقدام ملی ثبت نام کرده اند که ۶۰ درصد از ثبت نام کنندگان نهایی به مرحله افتتاح حساب رسیده اند.
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.