هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

شهرخودرو ٢ - ذوب‌آهن یک/ صعود مشهدی‌ها به رتبه دوم با دبل صادقی

دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودرو خراسان و ذوب‌آهن اصفهان با برتری مشهدی‌ها به پایان رسید.

شهرخودرو یک - ذوب‌آهن یکبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، در مشهد و در ورزشگاه امام رضا (ع) تیم فوتبال شهرخودرو خراسان میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود.

ترکیب شهرخودرو:

سیدمهدی رحمتی، محمد آقاجانپور، محمد حسین مرادمند، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، امید منصوری، میلاد سرلک، سعید صادقی، محمدعلی فرامرزی، محمد قاضی، محمدرضا خلعتبری

ترکیب ذوب آهن:

مهدی خلیل، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، فرشاد محمدی مهر، مهران درخشان‌فر، ایوان مارکوویچ

دیدار ۲ تیم از ساعت ۲۰:۳۰ با قضاوت رضا کرمانشاهی آغاز شد.

دقیقه ٢ خطای بازیکن ذوب‌آهن روی محمد حسین مرادمند باعث مصدومیت این بازیکن شد، اما مرادمند به بازی ادامه داد.

دقیقه ۴ ارسال سعید صادقی روی دروازه ذوب‌آهن با خطای هند ذوبی‌ها پشت محوطه جریمه همراه بود اما سانتر خلعتبری روی دروازه حریف حاصلی برای شاگردان سرآسیایی نداشت.

دقیقه ۶: ارسال محمد علی فرامرزی روی دروازه ذوب‌آهن و ضربه سر چکشی سعید صادقی، گل اول این بازی را برای شهرخودرو به همراه داشت.

دقیقه ٨: ضد حمله سریعی توسط بازیکنان ذوب‌آهن شکل گرفت و ضربه محکم دانیال اسماعیلی فر از روی خط محوطه جریمه را مهدی رحمتی برگشت داد.

بازیکنان ذخیره هر ٢ تیم با حفظ فاصله اجتماعی و ماسک، از روی سکوهای ورزشگاه امام رضا (ع) بازی را دنبال می‌کنند.

دقیقه ١٧ روی نفوذ مهران درخشان فر، محمد آقاجانپور خطای شدیدی را روی بازیکن ذوب‌آهن انجام داد اما رضا کرمانشاهی به یک تذکر بسنده کرد.

دقیقه ١٨ حرکت فرشاد محمدی مهر از سمت راست یک کرنر برای ذوبی ها به همراه داشت و ارسال حدادی فر روی دروازه‌ رحمتی با ضربه سر هادی محمدی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ٢٠: دانیال اسماعیلی فر با نفوذ به محوطه جریمه شهرخودرو و خطای فرامرزی یک پنالتی برای اصفهانی‌ها به دست آورد. ضربه پنالتی را خود اسماعیلی فر زد اما شوت او پس از برخورد با تیرک عمودی به زمین بازی برگشت.

دقیقه ٢٢: شهرخودرو در ضد حمله فرصت خوبی داشت اما شوت محمد قاضی را مهدی خلیل در اختیار گرفت.

دقیقه ٢٨: حرکت رو به جلوی ذوبی‌ها و پاس در عرض مارکوویچ را فرامرزی به کرنر فرستاد اما ارسال حدادی فر روی دروازه رحمتی، حاصلی برای تیم میهمان نداشت.

دقیقه ٣٠: درحالی که بازیکنان ذوب‌آهن در یک سوم دفاعی خود در حال پاسکاری بودند، سعید صادقی توپ را از ذوبی‌ها ربود و خطای عباسی پشت محوطه جریمه فرصت خوبی را دراختیار شهرخودرو قرار داد.

رضا کرمانشاهی در این دقیقه فرصت استراحتی را در اختیار بازیکنان ٢ تیم قرار داد.

دقیقه ٣۴: پس از پایان فرصت استراحت بازیکنان، شوت قاسمی‌نژاد به سمت دروازه ذوب‌آهن پس از برخورد به مدافعان حریف برگشت داده شد.

دقیقه ٣۵: شوت سنگین اسماعیلی فر در زاویه‌ای بسته، توسط مهدی رحمتی دفع شد.

دقیقه ٣٩: در یک ضد حمله محمد رضا خلعتبری با مهدی خلیل تک به تک شد اما ضربه چیپ این بازیکن با تجربه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴١: ارسال قاسم حدادی فر در یک رفت و برگشت مقابل پای مارکوویچ قرار گرفت و او با ضربه ای دقیق، دروازه مهدی رحمتی را باز کرد تا حساب کار یک بر یک مساوی شود.

کرمانشاهی٢ دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم لحاظ کرد. همچنین قاضی دیدار پس از اعتراض های پی در پی رحمتی، تذکری جدی به دروازه بان باتجربه شهرخودرو داد.

نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دقیقه ۵١: ارسال محمد رضا خلعتبری روی دروازه ذوب‌آهن با ضربه مرادمند همراه شد و توپ پس از برخورد به تیرک افقی برگشت داده شد.

دقیقه ۵٧: محمد آقاجانپور با گرفتن پهلوان در نیمه‌های زمین، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۵٩: نفوذ و حرکت تیمی ذوبی‌ها فرصت خوبی را برای بازیکنان تیم میهمان فراهم کرد، اما رحمتی با جاگیری خوب خود، توپ را قطع کرد و مانع از گلزنی مجدد اصفهانی‌ها شد.

دقیقه ۶٢: ارسال خلعتبری و ضربه سعید صادقی پس از اشتباه مهدی خلیل وارد دروازه ذوب‌آهن شد تا شهرخودرو و صادقی در این بازی ٢ گله شوند. صادقی به دلیل درآوردن پیراهنش پس از گلزنی، از کرمانشاهی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۵: ابوالحسن جعفری به جای محمد آقاجانپور در ترکیب تیم فوتبال شهر خودرو قرار گرفت.

دقیقه ۶۹: محمد قاضی به دلیل خطا روی هادی محمدی از رضا کرمانشاهی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ٧٠: هادی محمدی به دلیل خطا روی محمدرضا خلعتبری کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۰: علیرضا چراغعلی به جای فرشاد محمدی مهر در ترکیب ذوب آهن قرار گرفت.

دقیقه ۷۱: ضربه ایستگاهی شهرخودرو با ارسال محمدرضا خلعتبری بدون برخورد با بازیکنی وارد دروازه ذوب آهن شد، اما کمک داور بازی به دلیل تاثیرگذاری محمدقاضی روی این گل، آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۷۵: رضا کرمانشاهی داور دیدار وقت استراحت دیگری برای بازیکنان دو تیم در نظر گرفت.

دقیقه ۷۷: مهدی نژاد مهدی به جای محمدزاده در ترکیب ذوب آهن قرار گرفت.

دقیقه ۷۹: ارسال قاسم حدادی‌فر روی دروازه شهر خودرو را مهدی رحمتی در آستانه بازشدن دروازه از روی خط بیرون کشید.

دقیقه ۸۲ محمدرضا خراسانی به جای محمد رضا خلعتبری و حسین مهربان به جای محمد قاضی در ترکیب شهر خودرو قرار گرفتند.

دقیقه ۸۶: علیرضا منظمی بازیکن جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن به جای ایوان مارکوویچ راهی میدان شد.

دقیقه ۹۰: رضا کرمانشاهی برای نیمه دوم چهار دقیقه وقت تلف شده لحاظ کرد.

در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر ۱ شهرخودرو مقابل ذوب آهن به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار