شاهین به تساوی رسید/ پارس جنوبی بازی را واگذار کرد

شاهین شهرداری بوشهر برابر مهمان خود نفت مسجد سلیمان به تساوی رضایت داد و پارس جنوبی جم برابر میزبانش نفت آبادان شکست خورد.

تقابل بوشهری‌ها و خوزستانی‌های لیگ برتربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، امشب شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر میزبان نفت مسجد سلیمان بود و پارس جنوبی جم نیز در آبادان مقابل صنعت نفت بازی کرد.

شاهین ۲ نفت -مسجد‌سلیمان ۲

در بوشهر دو تیم شاهین بوشهر و نفت مسجد سلیمان  از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهید مهدوی به مصاف یکدیگر رفتند.

دیدار دو تیم در شرایطی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت که تیم میزبان فاصله‌ای با شکست مقابل تیم ۱۰ نفره نفت مسجد سلیمان نداشت.

سجاد جعفری روی اشتباه مدافع شاهین در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان شاهین بوشهر قرار گرفت و این بازیکن هم با یک ضربه روی پای راست گل اول بازی را ثبت کرد.

 رزاق پور  در دقیقه ۵۶ شاهین بوشهر با ضربه‌ای که به زاویه مخالف زده شد، به تور دروازه شاگردان تارتار رسید تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک دنبال شود.

در دقیقه ۸۱ شاگردان مهدی تارتار که در حال دفاع از دروازه خودی بودند، روی یک ضدحمله و با پاس زیبای احمد الجبوری که با ضربه بغل پای میرجوان به گل نشست، گل دوم بازی را به ثمر رساندند.

 یک ارسال از سمت چپ خط هجومی شاهین بوشهر در شلوغی محوطه جریمه و روی زمین به مشایخ بازیکن ریزنقش و تکنیکی شاهین رسید. این بازیکن پس از یک مکث و جا گذاشتن مدافع نفت، با شوتی محکم که با پای چپ زده شد، گل تساوی را به ثمر رساند تا شاهینی‌ها حداقل یک امتیاز از این مسابقه خانگی کسب کنند.

میشو سرمربی کروات تیم فوتبال شاهین در این دیدار حضور نداشت. او  به دلیل ویروس کرونا هنوز به ایران نیامده است؛ با این حال مدیرعامل شاهین می‌گوید این مربی به زودی به کشور باز خواهد گشت و هدایت سفیدپوشان شاهینی را به صورت مستقیم زیر نظر خواهد گرفت.

دو بازیکن خارجی شاهین بوشهر نیز هنوز شرایط بازگشت به ایران را پیدا نکرده‌اند، ولی گفته می‌شود به بازی بعدی مقابل پرسپولیس می‌رسند.

پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشتگان بیماری کرونا برگزار شد.

نفت مسجد سلیمان با ۲۹ امتیاز در جایگاه هشتم و شاهین با ۱۷ امتیاز، در رده پانزدهم قرار گرفت.  

 نفت آبادان ۲- پارس جنوبی صفر

همزمان با هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت ۲۱ دو تیم صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی آبادان در دیداری بدون تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند.

صنعت نفت آبادان با انجام یک بازی روان و خوب، این دیدار را دو بر صفر به سود خود به پایان برد.

در حالی که بازی دو تیم تا دقیقه ۳۰ با تساوی بدون گل دنبال می‌شد ناگهان برق ورزشگاه تختی آبادان قطع شد  و بعد از دقایقی پس از حل این مشکل بازی ادامه پیدا کرد.

در دقیقه ۳۱ و در حالی که چند ثانیه از وصل شدن برق ورزشگاه گذشته بود، روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه رضا جبیره با ضربه سر دروازه پارس جنوبی را باز کرد.

در دقیقه ۷۰ طالب ریکانی کاپیتان نفتی‌ها با یک پاس محمود مطلق زاده را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد. او با کنترل و ضربه چیپ دروازه پارس جم را برای بار دوم باز کرد.

صنعت نفت آبادان با ۳۶ امتیاز در رتبه هفتم جدول لیگ برتر و پارس جنوبی جم با ۲۰ امتیاز، دوازدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.