هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

نفت آبادان ۲ - پارس جنوبی جم صفر/ جمی‌ها حریف نفتی‌ها نشدند

دیدار تیم‌های نفت آبادان و پارس جنوبی جم با برتری ۲ بر صفر نفتی‌ها به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های نفت آبادان و پارس جنوبی جم در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند.

ترکیب نفت آبادان:
محمد دریس، عقیل کعبی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، محمدرضا غبیشاوی (۶۳- مهدی مومنی)، مصطفی احمدی، سیدمحمدقریشی، جعفر سلمانی، رضا جبیره (۷۶- احمد شریعت زاده)، محمد اهل شاخه و محمود مطلق زاده (۸۳-امید حامدی فر)
سرمربی: بهنام سراج

ترکیب پارس جنوبی جم:
مسعود پورمحمد، فریبرز گرامی، میلاد باقری، میلاد خدایی، آدام همتی (۷۷- محمد نوری)، محمود شفیعی، نیما انتظاری، شهرام گودرزی، پوریا آریاکیا (۶۴- متین کریم زاده)، رضا خالقی فر (۷۷- احمد بهاروندی) و امین منوچهری
سرمربی: هومن افاضلی

دقیقه ۹: ارسال بازیکنان پارس جنوبی روی دروازه با ضربه رضا خالقی فر همراه شد که توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: مدافع تیم نفت آبادان با مهاجم پارس جنوبی در محوطه جریمه برخورد کرد و به نظر می‌رسید خطایی رخ داده، اما داور از این صحنه عبور کرد و اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۳۰: ضربه کم جان پوریا آریا در اختیار محمد دریس قرار گرفت.

در دقیقه ۳۱ و در حالی که چند ثانیه از وصل شدن برق ورزشگاه گذشته بود، روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه رضا جبیره با ضربه سر دروازه پارس جنوبی را باز کرد.

دقیقه ۱+۴۵: ارسال کرنر پارسی‌ها روی دروازه با ضربه تمام کننده فریبرز گرامی همراه شد که دروازه بان نفت ابادان توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۰: ضربه از راه دور محمود شفیعی از کنار دروازه نفت آبادان با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: ارسال خطرناک میلاد جهانی را مسعود پورمحمد دروازه بان پارس جنوبی جمع و جور کرد.

دقیقه ۶۹: ارسال خطرناک نفتی‌ها در محوطه جریمه به محمود مطلق زاده رسید و ضربه او در آستانه خط دروازه به تیر دروازه پارس برخورد کرد.

در دقیقه ۷۰ طالب ریکانی کاپیتان نفتی‌ها با یک پاس دیدنی محمود مطلق زاده را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد. او با کنترل دیدنی و ضربه چیپ زیبا دروازه پارس جم را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه ۸۰: ارسال بلند پارسی‌ها روی دروازه را دریس در دو مرحله دور کرد و مانع از باز شدن دروازه اش شد.

دقیقه ۸۴: ضربه از راه دور محمد نوری را محمد دریس دروازه بان نفت در اختیار گرفت.

دقیقه ۸۵: شهرام گودرزی در موقعیتی فوق العاده و در حالی که دروازه بان را پیش رویش داشت توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۸۹: فرصت عالی پارسی‌ها را متین کریم زاده به دروازه بان کوبید و با اشتباه دریس توپ به نوری رسید، اما او نتوانست یکی از گل‌ها را جبران کند.

دقیقه ۹۰: ضربه شریعت زاده مهاجم نفت آبادان از بالای دروازه به اوت رفت.

این دیدار با برتری دو بر صفر نفت آبادان به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار