ساماندهی فروشندگان سیار میوه و تره‌بار و عرضه کنندگان دام شیراز

عضو شورای شهر شیراز گفت: فروشندگان سیار میوه و تره‌بار و عرضه کنندگان دام شیراز سامان‌دهی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی ناصری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به طرح جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با موضوع ساماندهی عرضه، فروش و کشتار دام در محدوده شهر شیراز که در جلسه یکصد و بیست و هشتم این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: با تشکیل کارگروه تخصصی در خصوص سامان دهی عرضه، فروش و کشتار دام در محدوده شهر شیراز با محوریت شهرداری به این موضوع پرداخته می‌شود.

او گفت: این موضوع با هدف جلوگیری از اختلال ترافیک، عرضه محصولات بی‌کیفیت و عدم نظارت بر عرضه محصولات کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: در این کارگروه تخصصی نمایندگان کمیسیون «محمدتقی تذروی» و «احمد تنوری» و دستگاه‌های اجرایی ذیربط همچون اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی و اداره کل محیط زیست حضور داشته و نتایج طرح ظرف مدت یک ماه در قالب لایحه تهیه و جهت بررسی به شورای اسلامی شهر ارائه می‌شود.

ناصری یادآور شد: در روند رسیدگی به این موضوع نیز علاوه بر تشکیل کارگروه تخصصی با محوریت معاونت خدمات شهری و سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری، نمایندگان کمیسیون و دستگاه‌های اجرایی ذیربط حضور داشته و نتایج ظرف مدت یک ماه در قالب لایحه تهیه و جهت بررسی به شورای اسلامی شهر ارائه می‌شود.

گفتنی است در اجرای بند ۱۸ ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و بند‌های ۱۵ و ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری، ماده ۳ آئین نامه نحوه نگهداری حیوانات اهلی، ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی و ماده ۱۲ قانون نظام صنفی، به این موضوع پرداخته شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار