مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری:

برنامه‌های محتوایی دفاع مقدس در طول سال اجرا می‌شود

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: برنامه‌های محتوایی ویژه دفاع مقدس باید در طول سال اجرا شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در جلسه شورای راهبردی زنان با محور دفاع مقدس گفت:لازم است تمام حوزه های فرهنگی در راستای انتقال ارزش های دفاع مقدس و تاثیر بانوان در این دوران برنامه های محتوایی را تدوین و اجرا کنند.

او افزود: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه های متناسب با دفاع مقدس در طول سال و به دور از موازی کاری توزیع و اجرا می شود.

محمدلو تصریح کرد: امنیت و آرامش کنونی را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و پاسداشت این فرهنگ وظیفه همه مردم و مسوولان است.

مدیر کل امور بانوان استانداری اردبیل اظهار کرد: در اجرای برنامه ها باید مردمی کردن و برجسته کردن نقش بانوان در آفرینش ایثار و شهادت مد نظر قرار گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان نیز در این جلسه از برنامه ریزی برای اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه توسط دستگاههای فرهنگی ، دینی و ورزشی استان خبر داد.

حاتم رسولی افزود: نقد و بررسی آثار ادبی دفاع مقدس، نشست های ویژه راهیان نور، برگزاری همایش قلم، نمایشگاه عکس و اسناد و برگزاری تئاتر سنگر از جمله این برنامه ها می باشد.

او با اشاره به شناسایی ۱۱ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در دستگاههای اجرایی از برنامه ریزی برای جمع آوری خاطرات آنان خبر داد.

رسولی به اجرای طرح معینه و ثبت خاطرات هزار و ۴۰ مادر شهید استان اشاره کرد و گفت: خاطرات جمع آوری شده در قالب کتاب منتشر می شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.