کمک ۸ میلیارد تومانی مردم چهارمحال و بختیاری به نیازمندان

طی ۳ ماهه نخست امسال مردم چهارمحال و بختیاری، ۸ میلیارد و ۳۹۳ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه ماهه نخست امسال مردم استان هشت میلیارد و ۳۹۳ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه کمک‌های خیران و نیکوکاران به این مراکز شامل وجه نقد، کالا و ارائه خدمات رایگان است افزود: از این مجموع یک میلیارد و ۳۹۳ میلیون تومان کمک‌های نقدی و شش میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی است.


بیشتر بخوانید: جذب ۵۸۰ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه رمضان


ملک پور اضافه کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی پرداختی مردم استان به مراکز نیکوکاری در زمینه احداث مسکن، تأمین جهیزیه، تأمین هزینه‌های درمان مددجویان و نیازمندان، اشتغال و خودکفایی و تأمین هزینه‌های تحصیلی نیازمندان هزینه می‌شود.

او با بیان اینکه ارائه خدمات رایگان در راستای کاهش مشکلات نیازمندان در زمینه‌های آموزش، درمان، تعمیرات و از این دست انجام می‌شود که عموم مردم می‌توانند با توجه به مهارت و حرفه خود سهمی در کمک به نیازمندان داشته باشند گفت: از مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده ۴۷۴ میلیون تومان نیز ارائه خدمات رایگان است.

ملک پور با اشاره به اینکه شعار مراکز نیکوکاری «مردم برای مردم» است ادامه داد: این مراکز از سوی مردم همان منطقه و به صورت محله محور با هدف نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری فعالیت می‌کنند که کمک‌های جمع آوری شده نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

او با اشاره به اینکه برای هر ۱۰ هزار نفر، یک مرکز نیکوکاری احداث می‌شود افزود: ۷۷ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.