
به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، یک شهروند پس از سفارش و تحویل گرفتن کرم ماهزاد متوجه بستهبندی نامناسب آن شده به طوری که مواد داخل کرم تخلیه شده است و با یک نایلون درب کرم را بستهاند.
این شهروند عزیز بارها برای تعویض این محصول و یا برگشت وجه خود اقدام کرده، اما به نتیجهای نرسیده است.
منبع: شهروند خبرنگار – تهران
پس از پیگیریهای سرویس شهروند خبرنگار مسئولان شرکت تولیدکننده از مشتری مذکور دلجویی و جبران ضرر کردند. به طوری که مشتری با ارسال پیامی به این خبرگزاری مراتب رضایت و تشکر خود را اعلام کرد.
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/