برومند: استقلال نایب قهرمان لیگ برتر می‌شود / اقدام دیاباته غیر حرفه‌ای نبود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم استقلال تهران بدون شک نایب قهرمان لیگ برتر می‌شود.

پرویز برومند پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد بازی امشب (دوشنبه) استقلال و سایپا، عنوان کرد: تیم استقلال با توجه به غیبت چند بازیکن خود به دلیل مصدومیت و محرومیت و عدم حضور سرمربی روی نیمکت مصاف سختی را مقابل سایپا خواهد داشت. همیشه بازی این ۲ تیم از جذابیت خوبی برخوردار است. برای استقلال هیچ وقت اهمیت ندارد چه تعداد بازیکن مصدوم دارد. اسم استقلال برای هر بازی کافی است.

ترک تمرینات استقلال توسط دیاباته غیر حرفه‌ای نبود

او در زمینه ترک تمرینات استقلال توسط شیخ دیاباته، بیان کرد: طبق چیزی که شنیده ام در قرارداد دیاباته این موضوع ذکر شده است که برای حضور کنار همسرش در زمان تولد فرزندشان مانعی وجود ندارد. به دلیل اینکه این موضوع در قرارداد او ذکر شده، طبیعتا اقدامی غیر حرفه‌ای انجام نداده است.

تمام تیم‌ها با مشکل مصدومیت مواجه هستند

برومند درباره مصدومیت‌های زیاد باشگاه استقلال، اظهار داشت: تمام تیم‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا با این مشکل مواجه هستند. به دلیل عدم وجود برنامه ریزی مناسب، باشگاه‌ها نمی‌دانستند که چه زمانی باید تمرینات خود را برگزار کنند و بدنسازی خوبی نداشتند.

تغییر کادر فنی در هیچ زمانی به صلاح نیست

دروازه بان سابق استقلال در خصوص عملکرد فرهاد مجیدی، گفت: فرهاد مجیدی به دلیل علاقه زیاد به استقلال نتوانست، عصبانیت خود را در مقابل تصمیم داور کنترل کند. او از لحاظ منطقی نباید این اشتباه را انجام می‌داد.

او ادامه داد: به نظر من تعویض مربی در هیچ زمانی مناسب نیست. وقتی یک نفر در راس کادر فنی باشگاه قرار گرفت باید از او حمایت کامل انجام شود، زیرا مسئولان تیم برای جذب مربی اقدام کرده اند.

برومند در مورد جایگاه استقلال در پایان مسابقات لیگ برتر، پیش بینی کرد: به اعتقاد من بدون شک استقلال نایب قهرمان لیگ برتر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار