طرح سامانه گرمسیری خدمت بسیار بزرگ برای سرپل ذهاب

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : طرح سامانه گرمسیری که اراضی کشاورزی سرپل‌ذهاب را مشروب می‌کند خدمت بسیار بزرگی به مردم منطقه است که رونق کشاورزی و اقتصادی شهرستان را به دنبال دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : بخش بزرگی از پیشرفت کشور منوط به مرزداری مرزداران سلحشور است که همیشه ثابت کرده اند پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند از این رو رفع مشکلات مردم به خصوص مناطق روستایی وظیفه مسوولان است.

او گفت : اهالی روستا‌های حسن سلیمان، بانی هوان و گرده نو بیشترین تولید گندم را در شهرستان دارند لذا نباید مشکل آب داشته باشند از این رو باید به مساله تامین آب بیشتر و اشتغالزایی و اقتصاد منطقه توجه ویژه شود.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: مشکل ساختمان مدرسه دخترانه روستای گرده نو باید حل شود و شایسته نیست که دختران این منطقه با گذشت قریب به چند سال از زلزله هنوز در کانکس تحصیل کنند.

او ادامه داد: مشکل تامین آرد روستاییان که خود مردم گندم آن را تولید می‌کنند باید با همت مسوولان و برنامه ریزی مناسب مرتفع شود.

فاطمی نسب افزود: رهبر انقلاب با حضور در منطقه دشت ذهاب در ایام زلزله بر لزوم رفع تمام مشکلات مردم این مناطق تاکید کردند از این رو نیاز است که این مشکلات و به ویژه مشکل آب این مناطق پیگیری شده و مسوولان تلاش جهادی و انقلابی برای رفع آن‌ها داشته باشند.

 .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.