وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

در تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم

رحمانی فضلی گفت: در مورد تامین کالاهای اساسی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

در تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریمبه گزارش  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه پنجاه و دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که امروز دوشنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: مهم ترین مطلبی که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت گرانی‌ها بود که همه دستگاه‌های مربوط، دلایل هر کدام از افزایش ها را توضیح دادند.

رحمانی فضلی در ادامه اظهار کرد: در مورد تامین کالاهای اساسی هیچ گونه مشکلی نداریم.

رحمانی فضلی گفت: ما در مورد کالا‌های اساسی هیچگونه مشکلی نداریم و به لطف خداوند هم ثبت سفارش‌ها و هم برنامه‌های تامین به گونه‌ای است که برابر نیاز و بلکه بیشتر از آن است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: ما امسال ده درصد افزایش خرید گندم نسبت به قبل داریم و تا آخر فصل خرید مشکلی در این حوزه نداریم.

رحمانی فضلی با تاکید بر ضعف در نظارت اظهار داشت: مقرر شد ما نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی، خود کالا از منظر بخش کلان تا خرد، زنجیره تولید و عرضه کالا مورد نظارت جدی قرار گیرد.

وی با تاکید بر نظارت در بازار بیان داشت: سیاست‌های حوزه رسانه‌ای مشخص شد که رسانه‌های ما، در بیان مشکلات و مسائل واقعیت‌ها را بگویند و شرایط را خوب تحلیل کنند و دلایل را به صورت اساسی مطرح کنند تا بتوانیم از این مقطع عبور کنیم.

وزیر کشور در مورد گرانی در حوزه مسکن گفت: معاون وزیر مسکن در جلسه به دلایل گرانی مسکن و اجاره آن را اشاره کرد و برنامه‌های حمایتی مستاجرین و ساخت برای تولید انبوه توضیحاتی داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار