باغ آبادی: داور پنالتی ۱۰۰ درصد ما را نادیده گرفت / لک و گردان هر ۲ وقت کشی کردند

مربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: دقیقه ۸۵ داور بازی پنالتی ۱۰۰ درصد را به سود ما اعلام نکرد و باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باغ آبادی مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان، بیان کرد: هوای اهواز با تبریز بسیار متفاوت است. حدود ۲۰ درجه اختلاف دما وجود دارد. هر ۲ تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. نیمه اول تیم فولاد مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما در نیمه دوم تیم ماشین سازی موقعیت‌های خوبی را روی دروازه فولاد ایجاد کرد. دقیقه ۸۵ یک پنالتی ۱۰۰ درصد تیم ما از چشم داور پنهان ماند.

او ادامه داد: ما با این وضعیت اقتصادی نا مناسب به اهواز سفر کرده ایم و از تیم داوری تقاضای قضاوت مناسب را داریم. از کمیته داوران تقاضا داریم که به این موضوع رسیدگی کند.

مربی ماشین سازی درباره وقت کشی‌های حامد لک، اظهار داشت: وقت کشی اتفاقی طبیعی در فوتبال است. وقتی ما یک بر صفر جلو افتادیم این موضوع اتفاق افتاد. شهاب گردان دروازه بان فولاد هم بعد از ۲ بر یک شدن بازی شروع به وقت کشی کرد و به همین دلیل از زمین بازی اخراج شد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار