غلامرضا محمدی: نمی‌خواهم اشتباه قبل از المپیک لندن را تکرار کنم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مسئولیت همزمان در تیم ملی و تیم باشگاهی به صلاح نیست و نمی‌خواهم تجربه قبل از المپیک لندن را تکرار کنم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا به درخواست سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و موافقت فدراسیون کشتی، مربیان تیم ملی کشتی آزاد در لیگ برتر این رشته حضور نخواهند داشت.

بر همین اساس غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درخصوص این تصمیم اظهار داشت: ما باید منافع ملی را در نظر گیریم و اگر سرمربیان مسئولیت تیم ملی و باشگاهی را برعهده داشته باشند به نفع تیم ملی نخواهد بود. قبل از المپیک لندن من این اشتباه را کردم و هنگامی که سرمربی تیم ملی بودم درگیر مسابقات لیگ نیز شدم و بعد از مدتی به این اشتباه اعتراف کردم و ضربه جبران ناپذیری به لحاظ کاری خوردم.

دارنده ۴ مدال نقره و برنز جهان تصریح کرد: در رشته‌های مدال آور در مسابقات جهانی و المپیک به ویژه کشتی که سرآمد آن‌هاست باید به مسائل مالی آن نیز اهمیت بیشتری داده شود.

محمدی درباره آغاز تمرینات تیم ملی کشتی آزاد گفت: منتظر تصمیم اتحادیه جهانی کشتی هستیم، ضمن آنکه ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز باید در این خصوص اعلام نظر کند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه هرچه کادر فنی برای انتخاب نفرات ملی پوش سخت گیری بیشتری داشته باشد نتیجه مطلوب تر خواهد شد خاطرنشان کرد: من به برگزاری مسابقات انتخابی المپیک اعتقاد دارم، اما درصورتیکه حادثه‌ای رخ دهد ما می‌توانیم تورنمنت‌های بین المللی را در دستور کار خود قرار دهیم.


بیشتر بخوانید:

دبیر: وضعیت روحی کشتی گیران برایمان بسیار اهمیت دارد

بیانیه فدراسیون کشتی درخصوص پیگیری مدال طلای المپیکِ کمیل قاسمی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.