مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام مطرح کرد;

توجه به سرانه ورزشی مناطق کم برخوردار استان ایلام

علی شائی گفت: در نظر داریم شهرستان‌هایی که از لحاظ سرانه ورزشی وضعیت مناسبی ندارند را به یک شاخص مطلوب برسانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در بازدید از امکانات ورزشی شهرستان هلیلان گفت: تلاش و برنامه ریزی این اداره کل طی امسال بر این است که شهرستان‌هایی که از لحاظ سرانه ورزشی وضعیت مناسبی ندارند را به یک شاخص مطلوب رسانده و عدالت را در اجرای افزایش سرانه ورزشی در دستور کار خود قرار دهیم.

او بیان کرد: برای تحقق این هدف بزرگ نیاز به حمایت مسئولین وزارت ورزش و جوانان و مسئولین استانی می‌باشد و با استفاده درست از منابع مالی استانی و ملی می‌توان در این جهت گام برداشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان را نیازمند همکاری فرمانداران و توجه ویژه معاونت برنامه ریزی استانداری در تأمین بودجه مناسب دانست و اظهار کرد: در صورتی که اعتبارات مورد نیاز امسال تأمین نشود در سال آینده به اعتبار بیشتری نیاز پیدا خواهیم کرد که قطعا به صرفه نخواهد بود.

او ادامه داد: با توجه به ارتباط مناسبی که با مسئولین وزارت ورزش و جوانان وجود دارد و توجه ویژه این وزارت خانه به ورزش استان ، قطعا بخش عمده‌ای از اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات ملی تأمین خواهد شد.

علی شائی مطرح کرد: در حال حاضر پروژه‌های ورزشی زیادی در سراسر استان در حال احداث می‌باشد که در صورت تامین اعتبار، ظرفیت تکمیل همه آن‌ها تا پایان امسال وجود دارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.