راه اندازی قرارگاه رسانه‌ای طلاب استان همدان

دبیر موقت قرارگاه رسانه‌ای طلاب استان همدان از افتتاح رسمی این قرارگاه در روز چهارشنبه ۱۱ تیر ماه خبر داد.

راه اندازی قرارگاه رسانه‌ای طلاب استان همدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام ناصر طاهری، دبیر موقت قرارگاه رسانه‌ای طلاب استان همدان، با تاکید بر اهمیت توجه به فضای رسانه‌ای و مجازی، اظهار داشت: پس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، خصوصا در جلسه اخیر خود با مدیران حوزه‌های علمیه مبنی بر ورود طلاب به عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی، بر آن شدیم تا با راه‌اندازی قرارگاهی گام مثبتی برداریم.

او افزود: این قرارگاه با حمایت‌های نماینده، ولی فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه همدان، پس از برگزاری چندین جلسه و بررسی اساسنامه و احصا نیاز‌های روز جامعه، تشکیل شده است و به دنبال پاسخ دهی به نیاز‌های دینی جامعه در فضای رسانه‌ای می‌باشد.

دبیر موقت قرارگاه رسانه‌ای طلاب استان همدان، با اعلام زمان افتتاح قرارگاه، گفت: این قرارگاه روز چهارشنبه ۱۱تیر افتتاح و از این روز به بعد کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

طاهری ادامه داد: از اهداف تشکیل این قرارگاه می‌توان به شناسایی طلاب فعال در عرصه رسانه و سپس کادر سازی و انجام کار تشکیلاتی اشاره کرد.

او با بیان اینکه طلاب زیادی علاقمند به حضور در این عرصه هستند، مطرح کرد: از دیگر اهداف قرارگاه رسانه‌ای طلاب استان همدان، ارتقا سواد رسانه‌ای طلاب و روحانیون استان و اثر گذاری اجتماعی در فضای رسانه‌ای می‌باشد.

دبیر موقت قرارگاه رسانه‌ای طلاب استان همدان با تاکید بر اینکه حوزه فعالیت این قرارگاه در جغرافیای استان و با رویکردی ملی است، عنوان کرد: در مراسم افتتاحیه قرارگاه رسانه‌ای طلاب همدانی، نماینده، ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه و دیگر مسئولان و طلاب حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.