گزینه‌های جانشینی سرمربی شاهین شهرداری مشخص شدند

با وجود آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، کریستیچوویچ هنوز به ایران بازنگشته و مسئولان باشگاه شاهین شهرداری چند گزینه برای جانشینی او در نظر گرفته اند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   میشو کریستیچوویچ، سرمربی کروات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به کشورش بازگشت و با وجود آغاز مجدد رقابت‌ها هنوز به ایران بازنگشته است.

مسئولان باشگاه شاهین شهرداری همچنان به ادامه همکاری با کریستیچوویچ اصرار دارند و امیدوارند این سرمربی کروات که با شاهین شهرداری نتایج خوبی کسب کرده، به ایران بازگردد و هدایت تیمشان را برعهده بگیرد. با این حال کریستیچوویچ هنوز تمایلی برای بازگشت نشان نداده و در صورتی که تا پایان امروز توافقی حاصل نشود، امکان قطع همکاری او با تیم بوشهری وجود دارد.  

مسئولان باشگاه نیز قصد دارند پیش از بازی با پرسپولیس، تکلیف نیمکت سرمربیگری تیمشان را روشن کنند و به همین دلیل چند گزینه برای جانشینی کریستیچوویچ در نظر گرفتند.


بیشتر بخوانید:


سیروس پورموسوی، علیرضا مرزبان و مهدی پاشازاده گزینه‌های باشگاه شاهین شهرداری برای جانشینی میشو هستند و در این میان پاشازاده از شانس بیشتری برای به دست گرفتن سکان هدایت شاهین شهرداری برخوردار است.  

با این حال باید دید تا پایان امروز کریستیچوویچ چه پاسخی به شاهینی‌ها خواهد داد و در صورت جدایی او، کدام یک از این مربیان به عنوان سرمربی جدید شاهین شهرداری انتخاب خواهد شد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار