توانمندی‌های صنعتی و معدنی عناصر رونق اقتصادی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: تکیه بر توانمندی‌های صنعتی و معدنی و زبدگی نیروی انسانی از اساسی‌ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد به مناسبت دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن، طی پیامی این روز را به جامعه بزرگ صنعت و معدن استان تبریک  گفت.
در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی است تا با تبیین و معرفی دستاورد‌های صنعتی و معدنی استان یزد، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یادآور شده و همت و تلاش صنعتگران، بهره برداران معادن، مدیران، مهندسان و کارآفرینان را در تحقق این مهم ارج نهیم.

تردیدی نیست که تکیه بر توانمندی‌های صنعتی و معدنی و زبدگی نیروی انسانی از اساسی‌ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی محسوب می شود.

مجموعه قابلیت‌های صنعتی و معدنی در کنار نیروی انسانی توانمند، نه تنها به لحاظ کمی و کیفی روند صعودی  در تولید شده، بلکه سهم صادراتی بیشتر و ارزش افزوده بالاتری را نیز برای استان به ارمغان آورده است.

بر همین اساس در سال " جهش تولید  وزارت صنعت، معدن و تجارت در پرتو منویات مقام معظم رهبری و همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت محترم تدبیر و امید، ۴ راهبرد اصلی جهش تولید، تعمیق و تقویت ساخت داخل، «توسعه صادرات و کنترل وارداتو نیز مدیریت و تنظیم بازار را از مهمترین سرفصل‌های اقدامات خود در سال جدید قرار داده است.

اینجانب برخود لازم میدانم ضمن گرامیداشت دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن، از تلاش‌های ارزشمند و خستگی‌ناپذیر تمامی فعالان این عرصه که با توان مضاعف و بهره برداری مناسب از فرصت‌های رشد و توسعه و با عبور از موانع پیش رو بر عرصه اقتصادی فائق آمده اند، تقدیر و تشکرنمایم.

امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در سایه تلاش و خودباوری، شاهد توسعه پایدار و روز افزون به همراه پیشرفت هرچه بیشتر بخش صنعت و معدن در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده است؛ باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار