اجرای طرح پایداری شبکه برق در منطقه ۶ شیراز

مدیر امور توزیع برق منطقه ۶ شیراز گفت: با هدف ارتقای پایداری شبکه برق در یکسال اخیر بیش از ۳۴ میلیارد ریال طرح در منطقه ۶ شیراز اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کوروش قربانی مدیر امور توزیع برق منطقه ۶ شیراز گفت: تعویض کابل‌های فرسوده روغنی ۱۱ کیلوولت و جایگزینی کابل‌های ریکم ۲۰ کیلوولت، به طول ۷۰۰ متر، با هزینه‌ای بیش از ۲۱ میلیارد ریال، بخشی از این اقدامات بوده است.

او، بیان کرد: این اقدام مربوط به ۳ فیدر ۴۰۳ و ۴۰۶ و ۴۰۷ از ایستگاه برق معالی آباد بوده که ظرف مدت شش ماه اجرایی شده است.

قربانی با اشاره به  ساخت ۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی تصریح کرد: این اقدام با تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات توسعه فیدر اجرایی شده است.

مدیر امور توزیع برق منطقه ۶ شیراز ادامه داد: نصب ۶ دستگاه سکسیونر هوایی و ۱۲ دست فیوز کات اوت تیغه‌ای برای افزایش قدرت مانور در بازیابی شبکه در زمان بروز حادثه از دیگر اقدامات اجرا شده بوده است.

او، هزینه تهیه و نصب کلید سکسیونر‌ها و فیوز‌های کات اوت را ۲.۴ ملیارد ریال اعلام  کرد و افزود: برای تسهیل دستیابی به هدف ارتقاء پایداری و قابلیت اطمینان شبکه توزیع، ۱۲۰ مقره سوزنی و انتهایی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون ریال تعویض شده است.

قربانی، تعداد مشترکان تحت پوشش این منطقه را ۸۹ هزار و ۵۹۹ مشترک اعلام و اضافه کرد: از این تعداد، ۷۴ هزار و ۶۶۲ مشترک خانگی، ۹ هزار و ۲۶۰ مشترک تجاری، ۱۰۶ مشترک صنعتی و ۵۶ مشترک کشاورزی و ۵ هزار و ۵۱۵ مشترک عمومی هستند.

مدیر امور توزیع برق منطقه ۶ شیراز اظهار کرد:محدوده تحت نظارت مدیریت توزیع برق منطقه ۶ شیراز شامل، شمال غرب از ضلع غربی بلواردکتر شریعتی (معالی آباد) شروع و شامل بلوار صنایع، شهرک‌های شهید بهشتی و باهنر، حافظ، آرین، انجیره، جوادیه، گلستان، منصورآباد، دینکان و قصر قمشه است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار