یلوه: می‌خواهیم بیشترین درآمد را برای پرسپولیس ایجاد کنیم

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: با همکاری کارگزار می‌خواهیم بیشترین درآمد زایی را برای باشگاه ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص درآمد زایی سرخپوشان گفت: سامانه هواداری یکی از منبع‌های درآمد باشگاه‌ است، این سامانه‌ ۲ هفته پیش به دستور وزارت ارتباطات مسدود و قرار شد به صورت کیف پول مجازی به فعالیت خود ادامه دهد. اما در حال حاضر هواداران با این روش آشنایی زیادی را ندارند.

وی افزود: امروز جلسه‌ای را هم با معاون وزیر ارتباطات در این خصوص خواهیم داشت که در این جلسه مسئولان باشگاه استقلال هم حضور دارند و امیدواریم بتوانیم مشکل سامانه‌های هواداری را حل کنیم. چرا که باشگاه‌ها از این راه درآمد دارند.


بیشتر بخوانید:


او ادامه داد: کارگزار ما مذاکرات خوبی را با بانک‌ها داشته  و همه این تلاش‌ها برای این است که می‌خواهیم بهترین شرایط را برای پرسپولیس ایجاد کنیم. ما در واقع می‌خواهیم یک درآمد مسمتر برای پرسپولیس ایجاد کنیم تا شرایط باشگاه روز به روز بهتر شود.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: تسویه حساب باشگاه آنتورپ با باشگاه پرسپولیس منوط به حضور علیرضا بیرانوند در تست پزشکی این تیم است و تسویه بعد از تایید تست پزشکی بیرانوند به صورت کامل از سوی آنتورپ انجام خوهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار