مدیر عامل شهرک های صنعتی اردبیل:

احداث شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید در اردبیل/ ناحیه صنعتی رضی توسعه می‌یابد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: از ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید در استان اردبیل خبر داد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ضمن تاکید بر ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید در استان اردبیل، از توسعه ناحیه صنعتی رضی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

او افزود: مقدمات توسعه این ناحیه صنعتی فراهم شده و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، ۵۰ هکتار زمین برای توسعه این ناحیه صنعتی در نظر گرفته شده که طی فرایند قانونی و پس از کسب مجوز از ادارات مربوطه، نسبت به توسعه آن اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه شهرستان رضی از مناطق کم برخوردار استان می‌باشد، تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های ایجاد شده در ناحیه صنعتی رضی، این ناحیه چندین سال بود که مورد استقبال سرمایه گذاران واقع نمی‌شد که با مشوق‌های ارائه شده تلاش شد تا حضور سرمایه گذاران در آن تسهیل گردد.

اهلی از جمله مشوقات ارائه شده برای شکوفایی این ناحیه صنعتی را اعطای مشوق ۵۰ درصدی در قیمت حق بهره برداری زمین بیان کرد و گفت: طبق این طرح متقاضیانی که طرح صنعتی خود را در زمان مقرر به پایان رسانده و موفق به اخذ پروانه بهره برداری می‌شدند از بخشودگی ۵۰ درصدی در اقساط واریزی خود بهره مند می‌شوند.

او استقبال سرمایه گذاران در این ناحیه صنعتی را بسیار زیاد عنوان کرد و افزود: با مشوقات ارائه شده، کل زمین این ناحیه به متقاضیان واگذار شد به طوریکه زمینی برای واگذاری به سرمایه گذاران جدید در این ناحیه وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: طرح توسعه این ناحیه در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گرفت که تلاش می‌شود در صورت تملک زمین‌های مورد نیاز، طرح توسعه آن انجام شود.

اهلی تصویب طرح توسعه این ناحیه در شورای برنامه ریزی استان را از جمله اقدامات این شرکت برای توسعه آن دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری سایر ادارات و ارگان‌های مربوطه، اجرای طرح توسعه آن هرچه سریع‌تر آغاز شود.

او از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه گذاران در راستای فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و افزود: با توجه به سرمایه گذاری‌های انجام شده، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای استقرار سرمایه گذاران بوده و شرکت شهرک‌های صنعتی با در اختیار گذاشتن زمین مناسب به‌صورت اقساط بلند مدت و با ایجاد امکانات و تأسیسات زیربنایی اولیه، آماده کمک به استقرار سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.