سرمربی آنتورپ همچنان به دنبال کاوه رضایی

سرمربی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک همچنان بر جذب ستاره ایرانی فصل گذشته تیم فوتبال شارلوا اصرار دارد.

سرمربی آنتورپ همچنان به دنبال کاوه رضاییبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کاوه رضایی مهاجم "کلوب بروژ" بلژیک که فصل گذشته به طور قرضی برای شارلوا بازی کرد و ۱۲ گل به ثمر رساند، به شدت مورد علاقه "ایوان لکو" سرمربی تیم آنتورپ قرار دارد.

کاوه این روز‌ها به تیم اصلی خود بازگشته است، اما هنوز وضعیت نامعلومی دارد. چندی پیش پس از این که خبر ابراز علاقه "لکو" به جذب این مهاجم ایرانی منتشر شد، یک رسانه بلژیکی با اشاره به این که آنتورپ قرارداد "دیومرسی امبوکانی" ستاره گلزن خود را یک فصل دیگر تمدید کرده است، نوشت: "انتقال کاوه رضایی به این تیم به نوعی منتفی شده است."

اما امروز سایت"فوتبال ۲۴ "بلژیک نوشت، "لکو" دوست دارد کاوه رضایی را از باشگاه کلوب بروژ خریداری کند. لکو ستایشگر بزرگ مهاجم ایرانی است که فصل گذشته دوباره در شارلوا شکوفا شد.

"لکو" بار دیگر از هیئت مدیره آنتورپ خواسته است که برای جذب رضایی تلاش کند. این که آیا آنتورپ این کار را خواهد کرد یا نه، چیزی است که باید منتظر ماند و دید.

از طرف دیگر بر اساس نظرسنجی این رسانه بلژیکی ۷۵ درصد کاربران این سایت گفته اند کلوب بروژ باید رضایی را به آنتورپ بفروشد.

گفتنی است، آنتورپ پیش از این با علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس قرارداد امضا کرده است، هرچند حضور این بازیکن در بلژیک به دلیل شرایط خاص ناشی از کرونا هنوز میسر نشده است.


بيشتر بخوانيد:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار