میشو غزل خداحافظی از شاهین را خواند

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است.

میشو سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با وجود تلاش‌های مکرر مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر آن‌ها موفق نشدند میشو کریستیچوویچ را به ایران برگردانند.

میشو کریستیچویچ پس از تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع کرونا، به کرواسی سفر کرد و دیگر به ایران بازنگشت. او تعداد بالای افراد مبتلایان به کرونا در کشور و در خطر بودن خود را دلیل نیامدنش برشمرد.

کریستیچویچ درباره آخرین وضعیت خود  گفته است به دوستم گفتند که مرا به دادگاه می‌برند! روز گذشته به آن‌ها (مدیران باشگاه شاهین) گفتم تا زمانی که آمار کرونا در ایران پایین نیاید، برنمی‌گردم. ایران روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ مبتلا و ۱۵۰ فوت ناشی از کرونا دارد.

او افزود: نمی‌خواهم با جانم بازی کنم و به خاطر پول این کار را نخواهم کرد. برای اعضای باشگاه شاهین و هواداران ابراز تاسف می‌کنم، اما همه ما یک بار زندگی می‌کنیم و باید از جان‌مان مراقبت کنیم.

پس از اینکه شاهینی‌ها از بازگشت میشو تا حدودی ناامید شدند سعی کردند دستیار هموطنش را به ایران برگردانند تا شاید با کمک این مربی هم شرایط برای بازگشت او فراهم شود و هم اینکه بخشی از مشکلات فنی تیم برطرف شود.

 با این وجود شپارویچ مدعی شده است با توجه به اینکه با میشو به ایران آمده است نمی‌تواند او را تنها گذاشته و خود برای کمک به تیم شاهین به ایران بازگردد.

از این رو شاهینی‌ها که امیدشان به بازگشت دستیار میشو را از دست دادند ساعت ۱۰ پیشب در ویدیو کنفرانسی آخرین مذاکرات خود را با سرمربی تیمشان انجام دادند و در نهایت تصمیم به قطع همکاری گرفتند.

به نظر می‌رسد مهرداد کریمیان تنها گزینه هدایت تیم فوتبال شاهین بوشهر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.