خدمت، شناسنامه مدیران

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برای خدمت به مردم به عنوان شناسنامه مدیران، هیچ خط‌کشی سیاسی معنی و جایگاهی ندارد و نباید جامعه را به اختلاف مشغول کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به رسیدگی مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: کار برای مردم یکی از راه‌های مبارزه با آمریکا است.

او با بیان اینکه برخی عملکرد‌ها به جایگاه نظام ضربه می‌زند و امید مردم را نا امید کرده است، افزود: پس دیگر به هیچ وجه پذیرفته نیست که مدیران با کم‌کاری یا بی‌توجهی باعث آزار ملت شوند و این گونه مدیران نباید در گردونه باشند و تنها هدف هر مسئول باید کار برای مردم باشد.

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: باید در شهرستان سرایان ساز و کاری تعیین شود تا اعتبارات به صورت کلیدی و منطقی اخذ و در جای خودش هزینه شود.


بیشتر بخوانید


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استاندار خراسان جنوبی در موضوع ترسیم مرز‌های سیاسی بخش سه قلعه وارد عمل شود و این معضل را برطرف کند و مطمئن باشید حتی از یک وجب خاک شهرستان‌های حوزه انتخابیه عقب نمی‌نشینیم.

او گفت: شهدای عزیز روشنی راه ما هستند و این چراغ هدایت را باید به بهترین شکل ممکن پاسداشت که یکی از راه‌های ارج گذاشتن به مقام شامخ شهید، خدمت و کار برای مردم است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.