انجام تست کرونا در هرمزگان محدود به چهار گروه از افراد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مرگ ۸ مبتلا به کرونا در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با مرگ ۸نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در هرمزگان شمار کل جان باختگان این استان به ۲۶۹ نفر رسید.

نوروزیان افزود:۵نفر از جانباختگان ساکن شهرستان بندرعباس بودند و در شهرستان‌های بندرلنگه، رودان و میناب نیز یک فوتی ثبت شده است.
او گفت: جان باختگان شامل سه آقا و ۵خانم با بازه سنی ۳۶تا۸۸ سال بودند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود:اکنون ۵۲۴بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری اند که از این شمار ۷۸نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۴نفر نیز وخیم است.

نوروزیان افزود: با توجه به اوج کرونا در استان و بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، تنها از چهار گروه افراد آزمایش کووید ۱۹ گرفته می‌شود.

او گفت: تا کنون ۳۸هزار و ۶۶۰آزمایش کووید۱۹ در استان انجام شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: گفته دکتر نوروزیان، افراد بالای ۶۰سال علامت دار و افراد علامت دار دارای بیماری زمینه‌ای از جمله این افراد هستند.

نوروزیان گفت: افراد دارای بیماری زمینه‌ای بدون علامت که در تماس با افرد مبتلا به کرونا بوده اند و همچنین زنان باردار علامت دار از دیگر افرادی هستند که از آن‌ها آزمایش کرونا گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.